روش های تشخیص فیلتر یخچال اصل از تقلبی

روش های تشخیص فیلتر یخچال اصل از تقلبی

10:43 1402/09/16 آموزش تعمیرات یخچال
روش های تشخیص فیلتر یخچال اصل از تقلبی نیز بسیار آسان و راحت میباشد به شرطی که روش های آن را به خوبی یادگرفته باشید و بتوانید در موقعیت مناسب استفاده کنید تا دست سود جویان کوتاه شود، امروز در سایت رسمی خانه امداد به آموزش برخی از این راه ها می پردازیم، با ما همراه باشید.

آموزش تشخیص فیلتر یخچال اصل از تقلبی

یکی از کار های مهمی که هنگام خرید قطعات مصرفی و تعویضی یخچال فریز و ساید بای ساید باید صورت گیرد  تشخیص قطعات یخچال اصل ازمدل تقلبی و فیک آن در بازار میباشد و ممکن است شما هنگام تهیه این قطعات چون دانش کافی و لازم برای این موضوع را نداشته اید  به عبارتی سر شما کلاه رفته باشد و این موضوع برای تهیه بعضی از قطعات حتی حیاتی است چرا که به سلامت شما هم ارتباط دارد وبه عنوان نمونه قطعه فیلتر یخچال فریزر و ساید بای ساید میتواند از آنها میباشد . فیلترهای موجود در یخچال فریزر نقش مهمی در تصفیه آب داشته و به مرور لایه هایی از ذرات ریز روی سطح آنها انباشته میشود. به همین دلیل لازم است به صورت مرتب این قطعات تعویض شوند و متاسفانه نمونه های تقلبی آنها در بازار بسیار زیاد است. در این بخش از آموزش تعمیر یخچال فریزر خانه امداد چند ترفند کاربردی برای اینکه بتوانید فیلتر یخچال تقلبی را از اصل سامسونگ، ال جی و سایر برندها تشخیص دهید ارائه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید : نحوه تست ترموستات یخچال ساید بای ساید

1- فیلتر یخچال بدون بسته بندی

همیشه بررسی بسته بندی یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای اینکه قادر باشید فیلتر های اصلی یخچال فریزر ساید بای ساید را ازنوع تقلبی آن تشخیص دهید بوده است، ساختار فیلتر های آب به گونه ای طراحی شده که هوا می تواند اثر منفی بر کیفیت آنها ایجاد کند. به همین جهت همیشه نمونه های اصلی و با کیفیت در بسته بندی های مجزا ارائه میگردد و درون بسته مواد نگهدارنده وجود دارد. فیلترهای فیک و تقلبی در بازار به صورت فله ای ارائه میشوند و این یک نشانه بسیار مهم برای تشخیص فیلتر تقلبی یخچال میباشد.

روش های تشخیص فیلتر یخچال اصل از تقلبی

2- خرید فیلتر یخچال از مراکز معتبر

برای اینکه شما بتوانید اصلی و تقلبی بودن فیلتر یخچال را تشخیص دهید راه های زیادی وجود دارد از این رو تولید کنندگان این محصولات هم مهارت های زیادی آموخته اند و راه را برای شناسایی اصل از فرع پیچیده کرده اند. به همین دلیل خرید فیلتر یخچال و قطعات آن از جای مطمئن را همیشه به شما توصیه میکنیم. که مراکز معتبر و نمایندگی ها از جمله جاهای مطمئن بشمار میروند .

بیشتر بخوانید : چگونه موتور یخچال را خنک کنیم؟

3- بررسی هولوگرام فیلتر یخچال

میتوان یکی از اصلی ترین راه های تشخیص فیلتر یخچال اصل از تقلبی را بررسی هولوگرام فیلتر یخچال بدانیم زیرا به خاطر تاثیر بسیار زیاد فیلتر و اهمیت مستقیم آن بر سلامت و تصفیه آب در یخساز و آبسردکن، لازم است این قطعات دارای نشان استاندارد وهولوگرام NSF و FDA باشند. لذا حتما این دو نشان را روی بسته بندی جستجو و از اصل بودن آنها مطمئن شوید. توجه کنید که هولوگرام ثبت شده بر روی بسته بندی فیلتر یخچال ساید بای ساید اطلاعات ارزشمندی را به لحاظ اصل یا تقلبی بودن آن در اختیارمصرف کنندگان میگذارد. برای کنترل هولوگرام کافیست آن را با نرم افزارهای مخصوص بارکد خوان که بعضا روی موبایل هم نصب شده و درهنگام اتصال به اینترنت بررسی نمایید تا از اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمایید .

روش های تشخیص فیلتر یخچال اصل از تقلبی

4- تناسب اطلاعات بسته بندی با فیلتر

لازم به ذکر است فراموش نکنید ک تشخیص فیلتر یخچال اصل از تقلبی نکته ای بسیار مهم است پس شما باید همیشه کنترل نمایید اطلاعاتی که روی بسته بندی کالا درج شده است با محتوای داخلی آن همخوانی دارد یا خیر. به عنوان نمونه یکی از مواردی که در فیلترهای تقلبی به آن توجه نمیشود، عدم شباهت میزان آبدهی فیلتر با لوله فیلتر است.

شما برای استفاده از خدمات تعمیرات انواع یخچال شرکت خانه امداد میتوانید از دو طریق موجود با ما ارتباط برقرار کنید،اولین روش و راحت ترین روش کلیک بر گزینه درخواست تعمیر و پر کردن فرم مورد نظر است که بعد از اتمام عملیات از شرکت با شما جهت دریافت اطلاعات ببشتر و هماهنگی های لازم تماس گرفته میشود.

روش دوم نیز ارتباط از طریق تماس تلفنی میباشد که شما هموطنان گرامی میتوانید با دو شماره تلفن  44763586-021 یا 9527017-0912 با شرکت تعمیرات تخصصی لوازم منزل تماس حاصل فرمایید تا تکنسین های ما در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و مشکل را با بهترین کیفیت موجود حل نمایند.

5- دقت به جزئیات فیلتر

اشخاصی که محصولات فیک و تقلبی توسط تیم و گروه های غیر حرفه ای خود تولید می کنند معمولا به  جزئیات کار توجه کافی ندارند. به این علت است که لیبل روی فیلتر های آب تقلبی یخچال فریزر و ساید بای ساید در بیشتر مواقع صاف نصب نشده و اطلاعات آنها نیز بدرستی چاپ نشده است. علاوه براین، ممکن است زیر لیبل یا همان برچسب نیز اطلاعاتی درج شده باشد که کمک خوبی برای تشخیص تقلبی بودن فیلتر یخچال است.

روش های تشخیص فیلتر یخچال اصل از تقلبی

6- برند های معتبر فیلتر

شما حتما به یاد داشته باشید که تولید کننده فیلتر یخچال در بیشتر مواقع از برندهای شناخته شده میباشند و از شبکه اجتماعی و سایت فعال برخوردار میباشد. به همین علت بهتر است قبل از خرید فیلتر ابتدا در اینترنت جستجو کنید خوشبختانه فضای مجازی از این جهت که شما میتوانید با جستجوی زیاد از کم و کیف کالایی که قصد خرید آن را دارید قبل از خرید مطلع شوید و از اعتبار برند مطمئن شوید اطلاعات خوبی را می دهد. علاوه بر این، محصولات درج شده روی سایت را با دقت بررسی و با محصول ارائه شده در بازار آنها را مقایسه کنید تا بتوانید اصل یا تقلبی بودن فیلتر یخچال را تشخیص دهید.

بیشتر بخوانید : دلایل کار نکردن صفحه نمایش یخچال

7- تاریخ انقضای فیلتر

فیلتر های یخچال ساید بای ساید در حالت عادی چنانچه با کیفیت باشند، معمولا یک سال طول عمر دارند. برای تشخیص نمونه های تقلبی فیلتر یخچال در بازار باید جزئیات فیلتر را با دقت بررسی کنید و اطلاعات روی بسته بندی را مطالعه کنید. اگر عمر فیلتر کمتر از یک سال باشد، بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید، چون کیفیت خوبی نداشته و خیلی زود باید تعویض شوند.

8- لایه های فیلتر یخچال

از مشخصه های خیلی مهم و تعیین کننده کیفیت فیلتر های آب، تعداد لایه های تشکیل دهنده درون آن میباشد که خیلی راحت میتواند به تشخیص فیلتر یخچال اصلی از تقلبی به ما کمک کند. بخاطر داشته باشید حتما قبل از خرید تعداد لایه های درون فیلتر یخچال ساید بای ساید را بررسی کنید. زیرا هر چه تعداد این لایه ها بیشتر باشد، به همان نسبت کیفیت و طول عمر و ماندگاری آن و همچنین قدرت جذب ذرات ریز درون آب بیشتر خواهد بود. فیلترهای فیک وتقلبی که کیفیت خوبی ندارند، تعداد لایه های کمی داشته و به همین دلیل نمی توانند قدرت خوبی در تصفیه کردن آب داشته باشند.

روش های تشخیص فیلتر یخچال اصل از تقلبی

9- نوشته های بسته بندی

همان طور که بیان شد، از مهم ترین تفاوت ها میان برند های معتبر با تولید کنندگان غیر حرفه ای برای تشخیص فیلتر یخچال اصل از تقلبی، توجه کردن به جزئیات است. برندهای معتبر به تمام جزئیات کار توجه می کنند و به همین دلیل اطلاعات روی بسته بندی با محصول درون آن همخوانی دارد. علاوه براین، روی بسته بندی اطلاعات به درستی ثبت شده و اشتباهات تایپی و غلط املایی در متن دیده نمیشود. مثلا درمتن انگلیسی این اشتباهات زیاد اتفاق می افتد و از این طریق می توانید اصلی و تقلبی بودن فیلتر یخچال فریزر و ساید بای ساید را تشخیص دهید.

بیشتر بخوانید : علت بوق زدن یخچال فریزر و ساید

10- تعویض فیلتر یخچال توسط نمایندگی

اگر میخواهید خیال خود را راحت کنید و در گیر تشخیص فیلتر اصل از تقلبی یخچال نباشید، بهترین گزینه برای اینکه از کیفیت و اصل بودن فیلتر یخچال فریزر ساید بای ساید مطمئن شوید، تعویض آن توسط نمایندگی می باشد. نمایندگی ها به علت استفاده از قطعات اصلی همیشه تضمین کیفیت خدمات ارائه می دهند و خیالتان راحت وآسوده خواهد بود . خانه امداد یکی از نمایندگی های معتبر و شناخته شده در غرب تهران برای بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی می باشد. تعمیرکاران ما در این مجموعه کلیه خدمات را با قطعات اصلی و فابریک انجام داده و فیلترهای استفاده شده همگی اصل و با کیفیت می باشند. برای استفاده از خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل و منزل می توانید با ما تماس بگیرید.