تعمیر یخچال

تعمیر یخچال در غرب تهران توسط تعمیر کار خانه امداد در منزل یا محل کار شما انجام می شود. توجه داشته باشید تعمیرات انواع یخچال فریزر در همان روز ثبت درخواست سرویس و بدون حمل دستگاه در منزل شما انجام می شود و تنها در صورت نیاز به تعمیر قطعه معیوب مانند: یخ ساز یا برد الکترونیکی از روی دستگاه شما باز شده و تحویل کارگاه آی پی امدد می شود و در نهایت ظرف 24 ساعت کاری به دست شما می رسد.

021-44763586
خدمات تعمیرات لوازم منزل
تماس با خانه امداد
با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیر در محل
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
24 / 7
پشتیبانی و راهنمایی
تعمیر یخچال

تعمیر یخچال

12:06 1402/05/05 تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر یخچال در غرب تهران یکی از خدماتی است که توسط شرکت تعمیرات لوازم خانگی خانه امداد ارائه می‌شود. ما دارای تیمی مجرب و متخصص هستیم که مشکلات یخچال شما را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت رفع می‌کنند. تعمیرات انواع یخچال‌فریزر در همان روز ثبت درخواست سرویس و بدون حمل دستگاه در منزل شما انجام خواهد شد و در صورت نیاز به تعمیر، قطعه معیوب از روی دستگاه شما باز شده و پس از تعمیر به دست شما می‌رسد. برای ثبت درخواست تعمیر یخچال می‌توانید با تماس گرفته یا با پر کردن فرم درخواست آنلاین، نوبت تعمیر یخچال خود را در هر نقطه از غرب تهران رزرو کنید. مشتریان ما از خدمات ما رضایت دارند و ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می‌کنند پس لازم نیست نگران تعمیر دستگاه خود باشید. برای تعمیر یخچال در غرب تهران، به شرکت ما اعتماد کنید.

تعمیر یخچال در غرب تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند یخچال شما، گارانتی معتبر و تعمیرکار متخصص در منزل شما انجام می شود. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر یخچال فریزر در سایت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی خانه امداد با شماره تلفن 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید.

نحوه ثبت سفارش تعمیر یخچال در خانه امداد

برای ثبت سفارش درخواست تعمیر یخچال در خانه امداد کافیست فرم درخواست تعمیر بالای صفحه را پر و مدل و مشکل دستگاه خود را بنویسید. کارشناسان ما در خانه امداد در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات اولیه در مورد مدل و مشکل دستگاه را از شما خواهند گرفت و در آخرین مرحله تعمیر کار یخچال خانه امداد با هماهنگی طی بازی مقرر شده برای عیب یابی حاضر خواهد شد.

سؤالات پرتکرار در تعمیر یخچال

هزینه تعمیرات یخچال چه میزان است؟

هزینه تعمیرات یخچال در ابتدا مشخص نیست و بعد از حضور تعمیرکار خانه امداد مشخص خواهد شد.

آیا برای تعمیرات یخچال از قطعات اصل استفاده می‌شود؟

کلیه خدمات سرویس یخچال در خانه امداد همراه با با کیفیت ترین قطعات انجام می‌شود.

تعمیرکار یخچال چه زمانی در محل حضور پیدا می‌کند؟

زمان حضور تعمیرکار یخچال طبق توافق و درخواست شما انجام می‌شود.

برای تعمیر یخچال در تهران با چه شماره‌ای تماس بگیریم؟

جهت تعمیر یخچال در غرب تهران با شماره تلفن 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید.

تعمیر یخچال در غرب تهران

با توجه به جمعیت زیاد، ازدحام و ترافیک شهر تهران، خانه امداد جهت افزایش کیفیت خدمات تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیرات یخچال فریز و کاهش زمان پاسخ‌گویی به شما عزیزان خدمات خود را در مناطق غرب تهران از جمله شهران، شهران، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، باغ فیض، پونک، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، آپادانا، جنت آباد، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پیامبر، ستاری، سردار جنگل، شهرک دریا، تهرانسر، شهرک پاسداران، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک استقلال، شهرک دانشگاه، چیتگر، ویلا شهر، وردآورد، شهرک غزالی، شهرک شهرداری، دهکده المپیک، زیبا دشت، گلستان ، شریف، امید – دژبان، شهید باقری، آزادشهر، پیکان‌شهر، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، شهرک گلستان دهکده المپیک و... انجام می‌دهد.

تعمیر یخچال در منزل

انتقال یخچال از منزل به تعمیرگاه هزینه‌های مالی و زمانی دارد. برای حل این مشکل ما در خانه امداد با اعزام تکنسین به منزل شما مشکل یخچال را در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه برطرف خواهیم کرد. با استفاده از خدمات تعمیر یخچال در محل خانه امداد لازم نیست دیگر نگران صدمه دیدن دستگاه در انتقال شوید و هزینه‌ای برای انتقال آن پرداخت کنید. بعلاوه می‌توانید تمامی مراحل بر عیب یابی و تعمیر یخچال را تحت نظر بگیرید و اگر سؤالی در مورد تعمیر یا نحوه استفاده از دستگاه داشتید از تعمیرکار بپرسید.

مراحل تعمیرات یخچال فریزر در محل

با ثبت سفارش خدمات تعمیرات یخچال تکنسین ما در اولین زمام ممکن در زمان مقرر در منزل شما حاضر خواهد شد. تعمیرکار خانه امداد ضمن رعایت تمام نکات بهداشتی تمام ابزارالات و قطعات مورد نیاز را همراه خود خواهد آورد. بعد از عیب یابی یخچال در صورت امکان دستگاه در محل تعمیر می‌شود و درصورت نیاز به تعمیرات تخصصی یک قطعه، آن قطعه از روی دستگاه باز شده و به تعمیرگاه انتقال می‌یابد. البته بابت تحویل دستگاه به شما رسید تحویل داده می‌شود. در صورتی که قطعه مورد نظر قابل تعمیر نباشد قطعه اورجینال جدید روی دستگاه شما نصب خواهد شد و که تمایل دارید که خود قطعه مورد نظر را تهیه کنید هیچ مانعی وجود ندارد. اما خانه امداد هیچ ضمانتی بابت عملکرد صحیح قطعاتی که تهیه نکرده نخواهد داد.

تعمیر یخچال فریزر کدام برندها در خانه  امداد انجام می‌شود؟

برندهای یخچال فریزر موجود در بازار ابران از کشورهای آسیایی، آمریکایی، اروپایی و ایرانی می‌باشد. فرقی نمی‌کند که از کدام برند یخچال استفاده می‌کنید. تعمیرکاران خانه امداد انواع مدل‌ها و برندهای یخچال را تعمیر می‌کنند. تمامی متخصصان این مرکز بر روی تمامی برندها آموزش دیده اند. یعنی اگر برند یخچال شما ایرانی، کره‌ای، آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، ترکی، ژاپنی و... باشد، کارشناسان مرتبط با همان برند برای شما ارسال می‌شوند و از قطعات همان برند برای تعمیر استفاده خواهد شد.

از جمله این برند‌ها می‌توان به برند‌های هیمالیا، امرسان، آبسال، الکترواستیل، اسنوا، برفاب، ارج، پارس، دیپوینت، جی پلاس، پاکشوما، ایستکول، بوش، زیمنس، آاگ، الکترولوکس، میله، بلومبرگ، ایندزیت، بکو، آریستون، یخچال فریزر آمریکایی: فریجیدر، جنرال الکتریک، وستینگهاوس، وایت هاوس، ویرپول، فریجیدر، مای تگ، کنمور و سامسونگ، ال جی، دوو، حایر، هیتاچی، میتسوبیشی، شارپ، توشیبا اشتره کرد.

هزینه تعمیر یخچال

در نظر داشته باشید که هزینه تعمیر یخچال تقریبی است و تا تکنسین خانه امداد در محل حضور نیافته و دستگاه را عیب یابی نکند، نمی‌توان مبلغ مشخصی را برای تعمیرات در نظر گرفت. برای استعلام هزینه تعمیر یخچال ابتدا شما می‌توانید با ما تماس گرفته و هزینه‌های اولیه را جویا شوید و  سپس در صورتی تمایل برای ارسال تکنسین جهت تعمیر یخچال در غرب تهران هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

توصیه‌های تعمیرکاران یخچال خانه امداد برای نگهداری بهتر از یخچال

اگر از پرداخت هزینه تعمیرات یخچال خسته شده‌اید به نکات زیر توجه کنید تا کمتر به تعمیر نیاز داشته باشید.

استفاده از محافظ برق از سوختن یخچال به دلیل نوسانات برق جلوگیری می‌کند.

برای روشن‌کردن یخچال، ترموستات را روی یک مقدار متوسط تنظیم کنید.

اگر یخچال شما یخ زده است، بلافاصله آن را به صورت دستی یخ زدایی کنید. اما سعی نکنید یخ را با ابزار تیز بردارید؛ زیرا اواپراتور آلومینیومی است و گاز مبرد یخچال به راحتی خارج می‌شود.

یخچال را در کنار اجاق گاز یا وسایل گرمایشی قرار ندهید.

غذای داغ را در یخچال قرار ندهید.

از قرار دادن مواد غذایی در یخچال بدون درب خودداری کنید.

برای تمیز کردن یخچال حتماً آن را از برق بکشید.

عیب‌یابی مشکلات رایج در تعمیر یخچال

پیش‌نیاز تعمیر اصولی و درست لوازم خانگی عیب‌یابی مشکلات آن است. اگر تشخیص ایرادات دستگاه به‌درستی انجام شود، تعمیرات بی‌نقص و کامل خواهد بود و این امر متکی به دانش و تبحر تعمیرکار است. تعمیرکاران ماهر خانه امداد با تکیه بر تجربه و دانش فنی خود در عیب یابی یخچال فریزر مشکلات رایج دستگاه را به‌خوبی شناسایی کرده و تعمیر می‌کنند. موارد زیر لیستی از مشکلات رایج یخچال است که بنا به گزارش تیم بزرگ تعمیرکاران یخچال درصد بالایی از خرابی‌های این دستگاه را به خود اختصاص داده‌اند.

مشکلات رایج یخچال‌ها

نشتی گاز یخچال

خرابی و مشکل در کمپرسور یخچال فریز

خنک نشدن یخچال فریزر

تعویض فیلتر تصفیه یخچال

برفک زدن یخچال

نشتی یخچال

گرمای بیش از حد موتور یخچال

کار نکردن یخ ساز یخچال

به گوش رسیدن صداهای عجیب و غریب از یخچال

فاسد شدن مواد غذایی در یخچال

تغییر دمای یخچال

خرابی لاستیک درب یخچال و تعویض آن

خرابی درب یخچال

شارژ گاز یخچال

مشکل در سیستم دیفراست یخچال

موارد بالا تنها بخشی مشکلات رایج یخچال‌ها است. در صورت مواجه با هر کدام از موارد بالا می‌توانید با ما در تماس باشید.

تعمیر یخچال فریزر در منزل

در صورتی که با مشکلات بالا مواجه هستید و می‌خواهید خود نسب به تعمیر یخچال بپردازید، می‌توانید در قسمت مقالات آموزشی نحوه برطرف کردن این مشکلات را پیدا کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در سراسر استان تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند ظرفشویی شما، گارانتی معتبر و تعمیرکار متخصص در منزل شما انجام می شود. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر ظرفشویی در سایت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی خانه امداد با شماره تلفن 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید.

تعمیر یخچال

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط با تعمیر یخچال