نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

16:35 1403/04/17 برند های لوازم خانگی
بیش از 200 مرکز مجاز خدمات پس از فروش سامسونگ در سراسر ایران وجود دارد که به شما کمک می‌کنند. این مراکز توسط متخصصین سامسونگ اداره می‌شوند که تماماً آموزش دیده‌اند و از قطعات اصلی و تایید شده سامسونگ برای سرویس دستگاه شما استفاده می‌کنند . این مراکز می‌توانند به شما در تعمیر دستگاه‌های مختلف مانند تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، دستگاه‌های پوشیدنی، تلویزیون‌ها، لوازم خانگی، دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری و دیگر محصولات سامسونگ کمک کنند. خانه امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات سامسونگ غرب تهران با سالها تجربه مفید و با بهره جستن از کادری متخصص و کاردان در حال خدمت رسانی به کاربران خود می‌باشد تا با استفاده از اندوخته های فنی و ابزار بروزخود درخدمت کاربران سامسونگ باشد.

 

آدرس این مرکز: تهران ، گلستان غربی ، خیابان امیر کبیر ، خیابان گل آذین ، پلاک  12میباشد. برای بهره مندی از خدمات تعمیر دستگاه های برند سامسونگ کافی است با شماره 09129527017 یا 02144763586 تماس حاصل فرمایید تا از سه روش خدمات در محل، مراجعه حضوری به کارگاه یا استفاده از خدمات پیک خانه امداد بهره مند شوید.

درباره سامسونگ

درباره سامسونگ

سامسونگ، یکی از برندهای برجسته در صنعت فناوری و الکترونیک است که در سال 1938 توسط لی بیونگ-چول تأسیس شد. این شرکت در طول سال‌ها به یکی از بزرگترین و قدرتمندترین شرکت‌های فناوری در جهان تبدیل شده است. سامسونگ در زمینه‌های متنوعی فعالیت می‌کند، از جمله الکترونیک مصرف‌کننده، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات دیجیتال، و حتی صنایع سنگین و خدمات مالی.

سامسونگ با توجه به فرهنگ سازمانی خود، بر ارزش‌هایی مانند کیفیت، خلاقیت، رقابت، فرهنگ و وحدت تأکید دارد. این شرکت به تغییرات به عنوان فرصت نگاه می‌کند و به افراد اجازه می‌دهد تا اشتباه کنند، به شرطی که اشتباهات مستند و مکتوب شوند و دیگر تکرار نشوند.

کدام محصولات سامسونگ در خانه امداد تعمیر می شوند؟

کدام محصولات سامسونگ در خانه امداد تعمیر می شوند؟

محصولات سامسونگ که در مرکز خدماتی و تعمیرات لوازم منزل خانه امداد  تعمیر می شوند عبارتند از:

نمایندگی تعمیرات لباس شویی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات لباس شویی سامسونگ

یکی از برندهای مطرح تولیدکننده ماشین لباسشویی در دنیا، برند سامسونگ است که دارای مدل های مختلفی در لباسشویی میباشد. خانه امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات لباس شویی سامسونگ با حضور فعال در غرب تهران، آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیر لباسشویی سامسونگ شما با هزینه ای مناسب است. تکنسین های متخصص مرکز خدماتی و تعمیر لوازم منزل خانه امداد برای تعمیر لباسشویی سامسونگ از قطعات اورجینال استفاده می کنند و در پایان کار، فاکتوری با نرخ مصوبه اتحادیه تسلیم کاربران خود مینماید.

توجه داشته باشید که با استفاده از خدمات تعمیرکاران متخصص همراه با تجهیزات پیشرفته برای تعمیرات لباسشویی سامسونگ، می توانید به حفظ کیفیت دستگاه خود کمک کنید. بنابراین در صورتی که لباسشویی شما روشن نمی شود، آبگیری انجام نمی دهد، آب را تخلیه نمی کند، نشتی آب دارد، خاموش می شود و سایر مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد، می توانید از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در خانه امداد استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ

یخچال‌های فریزر سامسونگ در ایران با طراحی‌های متنوع و پیشرفته عرضه می‌شوند که برای کاربر امکاناتی را فراهم می‌آورند که به بهبود کیفیت زندگی کمک می‌کند. این یخچال‌ها با توجه به نیازها و ترجیحات مشتریان طراحی شده‌اند و شامل مدل‌های مختلفی هستند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.

مراقبت از این یخچال‌ها باید بخوبی صورت گیرد تا هزینه تعمیر و نگهداری آن کاربران را به دردسر نیاندازد البته با وجود نمایندگی های خدمات سامسونگ که دارای تجربه و تخصص مفید در تعمیر دستگاه‌های سامسونگ هستند و معمولاً قطعات اصلی را از تامین‌کنندگان معتبر تهیه می‌کنند. دیگر جای هیچگونه نگرانی نیست و چنانچه شما نیاز به تعمیر دستگاه یخچال یا فریزر سامسونگ دارید، بهتر است با خانه امداد نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق‌تری در مورد قطعات مورد نیاز برای دستگاه خود دریافت کنید.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ یکی از محصولات پرطرفدار در بازار ایران است که به دلیل طراحی زیبا و قابلیت‌های متعدد مانند یخ‌ساز و آب‌سردکن، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این نوع یخچال‌ها معمولاً دارای دو بخش هستند که نمی‌توان آن‌ها را از هم جدا کرد و به همین دلیل فضای بیشتری را نسبت به یخچال‌های تک درب اشغال می‌کنند. بهترین سایز برای یخچال فریزر ساید بای ساید بین 25 تا 27 فوت است، اما بسته به نیاز و فضاهای مختلف، می‌توان از سایز‌های بزرگتر نیز استفاده نمود.

از آنجائیکه قیمت این یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ در بازار ایران گران میباشد پس تعمیر و نگهداری آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خوشبختانه این برند دارای نمایندگی هایی در سراسر ایران می‌باشد. 

چنانچه شما مواجهه با مشکلات و ایراد در دستگاه یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ خود شدید توصیه می شود برای اطمینان از طول عمر دستگاه و کاهش نیاز به تعمیرات مکرر، یک مرکز تعمیرات معتبر با تکنسین های مجرب که از قطعات با کیفیت استفاده می کنند، انتخاب کنید. مشکلات رایجی مانند لامپ داخل یخچال یا فریزر روشن نمی‌شود- پنل روشن نمی‌شود و یا ناقص روشن می‌شود-آب به یخ‌ساز یا آب‌سردکن نمی‌رسد- صدای زیاد و آزار دهنده یخچال ساید بای ساید سامسونگ-از کار افتادن فن و برای رفع مشکل نیاز به تعمیر در مرکز خدمات دارد.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ

سامسونگ خدمات پس از فروش گسترده‌ای برای تعمیرات لوازم خانگی خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی سامسونگ یا تماس با مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ، درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید. این روش معمولاً شامل بررسی رایگان دستگاه، ارزیابی هزینه‌ها و برنامه‌ریزی برای تعمیرات است.

جهت تعمیرات مایکروفر سامسونگ درغرب تهران، شما میتوانید به خانه امداد نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ مراجعه و یا به وبسایت آن رجوع و در آن سفارش خود را ثبت نمایید. خانه امداد یکی از مراکز معتبری است که با بیش از سالها تجربه و سابقه مفید در زمینه خدمات پس از فروش و تعمیرات انواع لوازم خانگی سامسونگ فعالیت می‌کند. این نمایندگی با استفاده از تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده، خدمات تخصصی تعمیر و سرویس لوازم خانگی سامسونگ را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. برخی از ویژگی‌های خدمات این نمایندگی عبارت‌اند از:

  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیرات.
  • ارائه خدمات تعمیرات و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته.
  • تضمین اصالت قطعات جایگزین.
  • ارائه مشاوره فنی به مشتریان.
  • ارائه خدمات تعمیر در محل مشتریان بدون نیاز به حمل دستگاه تا کارگاه.
  • تضمین کیفیت خدمات با پشتیبانی های لازم پس از تعمیرات.

نمایندگی تعمیرات جارو برقی سامسونگ

جهت انجام تعمیرات جاروبرقی سامسونگ، ابتدا باید مشکل خاصی که با آن روبرو هستید را شناسایی کنید. این می‌تواند شامل خرابی موتور، مشکلات با سیستم برق، یا حتی خرابی قطعات دیگر باشد. حالا در قدم بعدی باید دنبال یک مرکز خوب جهت انجام تعمیرات جاروبرقی سامسونگ باشد .چنانچه شما در غرب تهران اسکان دارید ما میتوانیم مرکز خدمات و تعمیرات لوازم منزل خانه امداد را به شما معرفی نمایید . این مرکز با داشتن تکنسین‌های مجرب و متعهد به ارائه خدمات با کیفیت، روند تعمیر جاروبرقی سامسونگ را به شکلی حرفه‌ای و مؤثر انجام می‌دهد. استفاده از قطعات اصلی سامسونگ در این مرکز می‌تواند کیفیت و عملکرد بهتری را تضمین کند، اما هزینه‌ی آن ممکن است گران‌تر باشد.

این نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در غرب تهران است که خدمات تعمیراتی گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. این مرکز توانایی تعمیر برد و پارویی جاروبرقی سامسونگ را دارد و با استفاده از تکنسین‌های مجرب و متخصص، می‌تواند مشکلات مختلف دستگاه را حل کند.

نمایندگی تعمیرات اتو بخار سامسونگ

جهت تعمیرات اتو بخار سامسونگ، شما می‌توانید به نمایندگی مرکز خدمات و تعمیرات لوازم منزل خانه امداد مراجعه کنید. این مرکز با سال‌ها تجربه و سابقه مفید در زمینه تعمیرات اتو بخار سامسونگ آماده است تا در منطقه غرب تهران بزرگ ،به نظارت و عیب یابی و رفع مشکلات دستگاه اتو بخار سامسونگ بپردازد.

این مرکز خدمات پس از فروش اتو بخار سامسونگ را ارائه می‌دهد وبا استفاده از تجهیزات جدید توانایی عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه‌های آسیب دیده را دارد. برای ارتباط با این نمایندگی، شما می‌توانید به صورت حضوری به دفتر مرکزی خانه امداد مراجعه کنید یا از طریق وبسایت سفارش خود را ثبت نمایید.

نمایندگی تعمیرات سشوار سامسونگ

سشوار‌های سامسونگ می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای خشک کردن و حالت دادن به مو باشند. این شرکت معروف در زمینه الکترونیک و لوازم آرایشی تولیدات متنوعی دارد.

سشوار سامسونگ یکی از محصولات برتر در زمینه سشوارهای خانگی است که با کیفیت بالا و طراحی مدرن، به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی و به سرعت موهای خود را  شسته و خشک کنند. این دستگاه‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، عملیات شستشو و خشک کردن را به صورت همزمان انجام می‌دهند، که باعث صرفه‌جویی در وقت و انرژی می‌شود. نگهداری از این دستگاه پر کار دارای اهمیت زیادی میباشد و چنانچه این دستگاه دچار ایراد شد جهت تعمیرات سشوار سامسونگ، شما می‌توانید به نمایندگی‌ تعمیرات سشوار درغرب تهران مراجعه کنید. خانه امداد یکی از این نمایندگی‌های مجاز جهت تعمیر سشورار سامسونگ می‌باشد ، این نمایندگی شعب خود را در غرب تهران راه‌اندازی کرده است تا سهولت بیشتری برای شما فراهم کند. شما می‌توانید به آسانی نسبت به تعمیر سشوار سامسونگ خود اقدام کنید، چه در منزل و چه در محل کار.

تمامی لوازم تعمیر شده توسط خانه امداد دارای پشتیبانی های لازم تعمیرات خواهند بود و در صورت بروز مشکل، بصورت رایگان توسط خانه امداد تعمیر خواهند شد.

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت سامسونگ

جهت تعمیرات چرخ گوشت سامسونگ، شما می‌توانید به نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت سامسونگ در خانه امداد مراجعه کنید. این مرکز انواع خدمات را ارائه می‌دهد و توانایی عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه‌های چرخ گوشت سامسونگ آسیب دیده را دارد. 

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت سامسونگ درغرب تهران آماده ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت سامسونگ در محل است. این مرکز با کمک تعمیرکاران مجرب و متعهد در محل شما مشکل چرخ گوشت سامسونگ شما را تشخیص داده و سپس چرخ گوشت سامسونگ را تعمیر می‌کند.

نمایندگی تعمیرات مخلوط کن سامسونگ

جهت تعمیرات مخلوط کن سامسونگ، شما می‌توانید به مرکز خدمات وتعمیرات لوازم منزل خانه امداد مراجعه کنید. این مرکز پشتیبانی های لازم را جهت تعمیرات مخلوط کن سامسونگ  ارائه می‌دهد و توانایی عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه‌های آسیب دیده را دارد. مرکز خدمات و تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران با داشتن کادری مجرب و تجهیزات بروز، خدمات و سرویس انواع مخلوط کن سامسونگ موجود در بازار را ارائه می‌دهد. این مرکز با توجه به مشکلاتی که ممکن است مخلوط کن سامسونگ به آن دچار شود، از جمله خرابی موتور، خرابی کابل، لرزش و صدای ناهنجار دارد،خرابی کلیدهای فشاری، آرمیچر سوخته، موتور کار می‌کند ولی صدای ناهنجار دارد و تیغه حرکت نمی‌کند، رفتن آب به داخل موتور و غیره، اقدام به تعمیرات می‌کند.

نمایندگی تعمیرات بخور سرد سامسونگ

جهت تعمیرات بخور سرد سامسونگ، شما می‌توانید به نمایندگی تعمیرات بخور سرد سامسونگ درغرب تهران مراجعه کنید. این مرکز پشتیبانی های لازم را جهت تعمیرات بخور سرد سامسونگ  ارائه می‌دهد و توانایی عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه‌های آسیب دیده رابا استفاده از تکنسین های با تجربه دارد.

نمایندگی مرکز خدمات و تعمیرات لوازم منزل خانه امدادتعمیر بخور سرد سامسونگ را درغرب تهران با داشتن کادری مجرب و تجهیزات بروز، به کاربران خود  را ارائه می‌دهد. این مرکز با توجه به ایراداتی که ممکن است بخور سردسامسونگ به آن دچار شود، از جمله خرابی موتور، خرابی کابل، خرابی کلیدهای فشاری، و غیره، اقدام به تعمیرات آن می‌کند.

تعمیرات شامل تمام برندهای بخور سرد سامسونگ  موجود در بازار میباشد . برای اطمینان از کیفیت خدمات، شما می‌توانید به وب‌سایت رسمی خانه امداد مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری در مورد خدمات و تعرفه‌های موجود کسب نمایید.