نمایندگی تعمیرات اسنوا

نمایندگی تعمیرات اسنوا

14:53 1403/04/17 برند های لوازم خانگی
چنانچه شما از شرکت اسنوا لوازمی خرید کرده اید و ممکن است این لوازم با گذشت زمان نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند . مرکز خدمات و تعمیرات لوازم منزل خانه امداد از نمایندگی تعمیرات اسنوا در غرب تهران میباشد و با بهره جستن از اصول مشتری مداری توانسته خدمات تعمیر و پشتیبانی لوازم خانگی اسنوا را در غرب تهران پوششش دهد ، در نظر داشته باشید که استفاده از خدمات تعمیرگاه تخصصیی اسنوا میتوانددر حفظ کیفیت لوازم خانگی این برند نقش بسزائی داشته باشد ، بنابراین چنانچه مشکلی با دستگاه خود داشتید تنها از طریق خدمات تعمیرگاه مجاز اسنوا بهره مند شوید.

با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز یا نمایندگی تعمیرات اسنوا می‌توانید به افزایش طول عمر لوازم خانگی خود کمک نمایید. در هنگام مواجهه با مشکلات لوازم خانگی اسنوا، توصیه می شود برای اطمینان از طول عمر دستگاه و کاهش نیاز به تعمیرات مکرر، یک مرکز تعمیرات معتبر با تکنسین های مجرب که از قطعات با کیفیت استفاده می کنند، انتخاب کنید.

چنانچه به دنبال تعمیر لوازم خانگی اسنوا در غرب تهران هستید، توصیه می شود دستگاه خود را به تکنسین های ماهر و با تجربه  در مرکز خدماتی تعمیرات لوازم منزل خانه امداد بسپارید تا از تعمیر صحیح و بدون نیاز به تعویض قطعه اطمینان حاصل کنید.

جهت بهره مندی از خدمات تعمیر دستگاه‌های برند اسنوا کافی است با شماره 09129527017 یا 02144763586 تماس حاصل فرمایید تا از سه روش خدمات در محل، مراجعه حضوری به کارگاه یا استفاده از خدمات پیک خانه امداد بهره مند شوید.

آدرس مرکز خدمات خانه امداد: تهران ، گلستان غربی ، خیابان امیر کبیر ، خیابان گل آذین ، پلاک  12

نمایندگی تعمیرات اسنوا

درباره اسنوا

شرکت اسنوا، که مخفف "ارکان ساختار نوین ایرانیان" است، در سال ۱۳۹۲ به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد. این برند با تمرکز بر تولید لوازم خانگی مدرن و با کیفیت، محصولات متنوعی را شامل یخچال و فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی، و بسیاری دیگررا به بازار عرضه می‌کند. اسنوا همچنین به عنوان یک برند دوستدار محیط زیست شناخته شده است و تلاش می‌کند تا با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی‌های انرژی‌افکن، تأثیر منفی کمتری بر محیط زیست داشته باشد. اسنوا با ارائه خدمات پس از فروش، درخواست نصب و تعمیر، و امکانات مختلف دیگری مانند جشنواره‌ها و تخفیف‌ها، به مشتریان خود ارزش افزوده می‌دهد. این برند با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، فعالیت‌های قانونی خود را در زمینه خرید و فروش آنلاین تأیید می‌کند.

کدام محصولات اسنوا در خانه امداد تعمیر می شوند؟

کدام محصولات اسنوا در خانه امداد تعمیر می شوند؟

محصولات اسنوا که در خانه امداد تعمیر می‌شوند عبارتند از:

نمایندگی تعمیرات لباس شویی اسنوا

مرکز خدمات و تعمیرات لوازم منزل خانه امداد درغرب تهران با کنارهم قراردادن سرویسکاران و تعمیرکاران متخصص و باتجربه در تنظیم و تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا کار شما کاربران عزیز را برای اعزام کارشناس در منطقه غرب تهران راحت کرده است.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر اسنوا

جهت تعمیرات یخچال و فریزر اسنوا درغرب تهران ، می‌توانید به مرکز خدمات و تعمیرات لوازم منزل خانه امداد مراجعه کنید. این مرکز نمایندگی رسمی تعمیر یخچال فریزر اسنوا درغرب تهران می‌باشد.

از مزایای استفاده از خدمات این مجموعه می‌توان به ارائه پشتیبانی های لازم  پس از تعمیرات اشاره کرد، ضمنا در پایان کا رارائه فاکتور رسمی با نرخ مصوب اتحایه خواهد بود.

همچنین، خانه امداد یک نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر اسنوا است که خدمات تعمیرات را در محل و منزل شما نیز ارائه می‌دهد. این مرکزبا داشتن تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه، عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزرهای SNOWA در مدل‌های مختلف را با تضمین کیفیت و با نرخ اتحادیه ارائه می‌دهد. اعزام تعمیرکار سیار به محل در کمترین زمان، استفاده از قطعات اصلی، و ارائه فاکتور پس از تعمیر از ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه میباشد.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید اسنوا

مرکز خدمات و تعمیرات لوازم منزل خانه امداد  تعمیرات یخچال اسنوا درغرب تهران را بعهده دارد.این مرکز سال‌ها فعالیت در زمینه تعمیرات محصولات اسنوا داشته و کلیه خدمات مرتبط با محصولات اسنوا را با بالاترین کیفیت و پشتیبانی های لازم  انجام می‌دهد. این مرکز به عنوان نمایندگی مجازتعمیرات لوازم خانگی اسنوا شناخته می‌شود. تعمیرات ساید بای ساید اسنوا به صورت تخصصی و توسط تکنسین‌های حرفه‌ای و آموزش دیده انجام می‌شود.

این نمایندگی با داشتن تخصصی‌ترین تعمیرگاه یخچال ساید بای سایداسنوا درغرب تهران و متخصص‌ترین کارشناسان، سال‌ها پرچمدار خدمات وانجام تعمیرات محصولات اسنوا بوده است. تمامی کارکنان این نمایندگی با گذراندن دوره های سرویس و تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا، اطلاعات و تجربیات خود را کامل‌تر کرده‌اند تا در تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا در محل زندگی شما هیچ‌گونه مشکلی نداشته باشند.

نمایندگی تعمیرات لباس شویی اسنوا

خانه امداد نمایندگی تعمیرات لباس شویی اسنوا در غرب تهران را نیز بعهده دارد. این مرکز سال‌ها فعالیت در زمینه تعمیرات محصولات اسنوا داشته و کلیه خدمات مرتبط با محصولات اسنوا را با بالاترین کیفیت و پشتیبانی های لازم انجام می‌دهد. این مرکز به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی اسنوا شناخته می‌شود. تعمیرات ساید بای ساید اسنوا به صورت تخصصی و توسط تکنسین‌های حرفه‌ای و آموزش دیده انجام می‌شود.