نمایندگی تعمیرات دلمونتی غرب تهران

نمایندگی تعمیرات دلمونتی غرب تهران

16:29 1403/04/17 برند های لوازم خانگی
مرکز خدمات و تعمیرات لوازم منزل خانه امداد یکی از نمایندگی تعمیرات دلمونتی غرب تهران با کادری متعهد و متبهر است که با داشتن سال‌ها سابقه مفید در این راستا آماده خدمات رسانی به کاربران خود می‌باشد. این نمایندگی از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می‌کند و از تعمیرگاه‌های غیرمجاز که از قطعات تقلبی استفاده می‌کنند، تفاوت قائل است و به دلیل خسارت‌های مادی زیادی که ممکن است به مشتریان وارد کنند، توصیه نمی‌کند. این نمایندگی از مزایایی مانند اطمینان از صلاحیت تعمیرکاران، تامین قطعات یدکی اصلی دلمونتی ، صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها، نظارت بر نحوه کار تعمیرکاران، اطمینان از کیفیت قطعات یدکی اصلی دلمونتی و ارائه سرویس مرتب طبق پروتکل‌های شرکت دلمونتی بهره می‌برد.

 

جهت استفاده از خدمات تعمیر برند دلمونتی کافی است با شماره 09129527017 یا 02144763586 تماس حاصل فرمایید تا از سه روش خدمات در محل، مراجعه حضوری به کارگاه یا استفاده از خدمات پیک خانه امداد بهره مند شوید.

جهت استفاده از خدمات حضوری آدرس دفتر مرکزی : تهران ، گلستان غربی ، خیابان امیر کبیر ، خیابان گل آذین ، پلاک  12 میباشد.

برند دلمونتی

برند دلمونتی

بی‌شک، همه شما با نام برند دلمونتی آشنا هستید و یا حداقل نمونه‌هایی از محصولات آن‌ها را در بازار و در بخش لوازم برقی خانگی، به خصوص در لوازم آشپزخانه دیده‌اید. شرکت دلمونتی در جنوب کشور ایتالیا بنیان‌گذاری شده است. واقعیت این است که در شهر آندریا، قلعه‌ای وجود دارد که نام برند دلمونتی از این قلعه الهام گرفته شده است. در کل، خود کلمه "دلمونتی" به معنای کوه و استواری است. برخی ممکن است به اشتباه فکر کنند که دلمونتی همانند برند دلونگی است که یک برند ایتالیایی دیگر است. اما باید توجه داشت که محصولات دلونگی و دلمونتی از نظر کیفیت بسیار شبیه به هم هستند و در مورد اینکه کدام یک صرفه‌جویی بیشتری دارد، می‌توان گفت که دلمونتی محصولات به صرفه‌تری را به بازار عرضه می‌کند.

برند دلمونتی به عنوان یکی از برندهای لوازم خانگی با کیفیت و متعهد است که نیاز به تبلیغ ندارد. محصولات این برند به خودی خود باعث تبلیغ و معرفی دلمونتی می‌شوند. عامل اصلی تمایز برند دلمونتی از سایر تولید کننده‌های محصولات خانگی، عدم ورود محصول تقلبی از این برند به بازار است. این امر باعث شده مردم به برند دلمونتی اعتماد زیادی کنند.

محصولات دلمونتی از تنوع بسیاری برخوردارند، که کار معرفی برند را سخت کرده است. محصولات متنوع دلمونتی دارای قیمت مناسبی بوده و گزینه خوبی برای خرید جهیزیه عروس و کالاهای منزل هستند. شرکت دلمونتی تلاش کرده است محصولات خود را با کیفیت و براساس تکنولوژی روز دنیا تولید کند، که بسیار در این راه موفق بوده.

برند دلمونتی یکی از متعهدترین برندهای دنیا است و مشتری‌های این برند می‌دانند با خرید از این شرکت کالایی با کیفیت، با قیمت مناسب، کارایی بالا و ظاهری زیبا خریداری می‌کنند. ظاهر، کیفیت و بسته‌بندی از نکات مهم در شناخته شدن برند در بازار جهانی است. این امر باعث شده که دلمونتی با ارائه و تولید لوازم خانگی بسیار ساده و در عین حال زیبا، خیلی زود خود را در بین بازارهای بین المللی و جهانی معرفی کند.

حال که یک کالای باارزشی در اختیار داریم باید برای آن یک تعمیر کار خوب ومنصف و باتجربه هم برای آن داشته باشیم .

 

کدام محصولات دلمونتی در خانه امداد تعمیر می شوند؟

مرکز خدمات و تعمیرات لوازم منزل خانه امداد در غرب تهران با داشتن تیم تخصصی و کاردان آماده است تا تمام محصولات برند دلمونتی را تعمیر و در صورت نیاز به داشتن قطعه اصلی ،آنها را تامین و در اختیار کاربران دلمونتی قرار دهد.

مرکز خانه امداد هزینه تعمیر محصولات دلمونتی را با نرخ مصوب اتحادیه انجام داده وبعد از تعمیر این مرکز فاکتور رسمی به کاربران خود ارائه میدهد . علاوه بر این، برخی از خدمات تعمیرات می‌تواند در منزل مشتریان انجام شود، که این امر باعث کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از حمل و نقل غیرضروری می‌شود. قطعاتی که برای تعمیرات استفاده می‌شوند اورجینال بوده و دارای پشتیبانی های لازم از طرف مرکز تعمیر کننده میباشند.

با توانمندی هایی که از مرکز خدمات و تعمیرات لوازم منزل خانه امداد در غرب تهران سراغ داریم این مرکز میتواند تمام محصولات شرکت دلمونتی شامل : ماکروفر دلمونتی ، جاروبرقی دلمونتی ، اتو پرس دلمونتی ، اتو بخار دلمونتی ، سشوار دلمونتی، اتو مو دلمونتی ، چرخ گوشت دلمونتی ، مخلوط کن دلمونتی ، بخور سرد دلمونتی و... جهت تعمیر و تعویض قطعه پوشش دهد.

تعمیرات ماکروفر دلمونتی

جهت تعمیرات ماکروفر دلمونتی، شما کاربران دلمونتی میتوانید به خانه امداد، نمایندگی تعمیرات ماکروفر دلمونتی مراجعه نمایید. این نمایندگی با استفاده از قطعات فابریک و پشتیبانی های لازم ، خدمات تعمیرات ماکروفر دلمونتی را در محل انجام می‌دهد. تیم آموزش دیده‌ی این نمایندگی در غرب تهران حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی در محل، منزل یا محل کار شما هستند.

خانه امداد تعمیرات ماکروفر دلمونتی را با تمرکز بر استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، انجام داده و این امر باعث میشود تا عمر مفید دستگاه‌ها را افزایش دهد. علاوه بر این، خدمات این نمایندگی شامل تعمیرات تخصصی، تعمیرات در محل، تضمین اصالت قطعات، هزینه بهینه وصدور فاکتور براساس نرخ اتحادیه خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی دلمونتی

جهت تعمیرات جاروبرقی دلمونتی ، حتما شما از نمایندگی های مجاز جهت این امر استفاده نمایید مرکز خدمات و تعمیرات لوازم خانگی خانه امداد دارای سرویس تعمیر در محل میباشد و دیگر نیازی به حمل و نقل دستگاه نیست. این مرکز با سال‌ها فعالیت و تجربه مفید در زمینه تعمیرات جاروبرقی دلمونتی جزء یکی از معتبرترین نمایندگی تعمیرات جارو برقی دلمونتی در غرب تهران بشمار میآ‌ید.

تعمیرات اتو پرس دلمونتی

مرکز خدمات و تعمیرات لوازم منزل خانه امداد خدمات ویژه ای جهت تعمیرات اتو پرس دلمونتی ارائه می‌دهد. تکنسین‌های این مرکز با تجربه و دوره‌های آموزشی جدید را پشت سر گذاشته‌اند. سرعت بالای تعمیرات و تحویل فوری دستگاه از جمله خصوصیات این مجموعه است.

نمایندگی تعمیرات اتو پرس دلمونتی خانه امداد تعمیرات اتوپرس دلمونتی را در غرب تهران ارائه می‌دهد. با استفاده از خدمات این مرکز، می‌توانید در  هزینه‌های تعمیرات صرفه‌جویی کنید. همچنین، راهنمای تعمیر و عیب‌یابی اتو دلمونتی در محل توسط تعمیرکار خانه امداد ارائه می‌شود.

تعمیرات اتو بخار دلمونتی

مرکز خدمات و تعمیرات لوازم منزل خانه امداد تعمیرات لوازم خانگی شامل اتوبخار دلمونتی را در غرب تهران انجام میدهد . برای تماس با این  مرکز می‌توانید از طریق ورود به سایت خانه امداد اقدام به ثبت درخواست آنلاین نمایید. بعد از ثبت درخواست، یک تعمیرکار به مشخصات شما اعزام خواهد شد . پس از انجام تعمیرات، فاکتور خدمات ارائه شده به شما تقدیم می‌شود.

تعمیرات سشوار دلمونتی

خانه امداد به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی دلمونتی در غرب تهران با بیش از سال‌ها سابقه مفید در انجام  تعمیرات تخصصی، خدمات تعمیراتی متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این مرکزاز عیب یابی دقیق تا تعمیرات تخصصی با استفاده از تکنسین‌های مجرب و متخصص، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است. خانه امداد خدمات تعمیراتی منحصر به فردی را برای هر دستگاه دلمونتی ارائه می‌دهد و توصیه می‌شود که تعمیرات تخصصی را به تکنسین‌های مجرب این مرکز بسپارید.

خانه امداد از تعمیرات قطعات اصلی برای تعمیرات استفاده کرده و به شما اطمینان می‌دهد که سشوار شما به بهترین شکل ممکن تعمیر می‌شود. از تشخیص دقیق مشکل تا اجرای تعمیرات و ارائه پشتیبانی های لازم برای خدمات انجام شده، از اهداف این مرکز می‌باشد.

تعمیرات چرخ گوشت دلمونتی

خانه امداد تعمیرات چرخ گوشت دلمونتی را درغرب تهران به صورت تخصصی به کاربران دلمونتی ارائه می‌دهد. خانه امداد با استفاده از تعمیرکاران مجرب واستفاده از قطعات اصلی، تعمیرات لوازم خانگی دلمونتی را با پشتیبانی معتبر انجام می‌دهد.

جهت تعمیر چرخ گوشت دلمونتی در غرب تهران، شما می‌توانید به مرکز خدمات و تعمیرات لوازم خانگی خانه امداد که نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت دلمونتی را درغرب تهران بعهده دارد مراجعه نمایید. این مرکز با سال‌ها تجربه و سابقه در زمینه تعمیرات کلیه لوازم خانگی آماده است تا در منطقه غرب تهران بزرگ به نظارت و عیب یابی و رفع مشکلات دستگاه لوازم خانگی و آشپزخانه بپردازد. این نمایندگی در غرب تهران ، نقاط دهکده المپیک، چیتگر، پیکانشهر، صادقیه، آریاشهر، جنت آباد، تهرانسر، اکباتان و مکان‌های دیگر منطقه غرب تهران رابه صورت گسترده پوشش می دهد.

تعمیرات مخلوط کن دلمونتی

چنانچه شما بخواهید برای تعمیر مخلوط کن دلمونتی، از خدمات نمایندگی مجاز یا تعمیرگاه مجازاستفاده نمایید  توصیه می‌شود یکی از گزینه‌های قابل اعتماد برای تعمیرات مخلوط کن دلمونتی، در غرب تهران خانه امداد خواهد بود.این مرکز با داشتن مجوز رسمی در غرب تهران و ارائه خدمات با کیفیت و استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیرات خود یکی از بهترین نمایندگی هایی است که توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب نمایند.

تعمیرات بخور سرد دلمونتی

اگر شما به تعمیر بخور سرد دلمونتی نیاز پیدا کنید ، میتوانید از خدمات نمایندگی رسمی یا تعمیرگاه مجازخانه امداد در غرب تهران استفاده نمایید . مرکز خانه امداد از گزینه‌های قابل اعتماد برای تعمیرات بخور سرد دلمونتی، خواهد بود. این مرکز با بیش از سالها  سابقه مفید و درخشان در تعمیرات لوازم خانگی دلمونتی، خدمات تعمیراتی با کیفیت و با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

هزینه‌های تعمیرات مخلوط کن دلمونتی در خانه امداد بسیار بهینه است و با توجه به نرخ نهاد نظارتی و اتحادیه تعیین می‌شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره هزینه‌ها، می‌توانید از ارائه صورتحساب برای توضیح هزینه‌ها استفاده کنید.