نمایندگی تعمیرات AEG آاگ

نمایندگی تعمیرات AEG آاگ خانه امداد یکی از معتبرترین و مجرب ترین مراکز خدماتی در زمینه تعمیر لوازم خانگی برند AEG آاگ است. این نمایندگی با دارا بودن کادری متخصص و مجهز به تجهیزات پیشرفته، قادر به ارائه خدمات با کیفیت و سرعت بالا به مشتریان خود است.برای استفاده از خدمات تعمیرات شرکت خانه امداد می توانید در همین صفحه از طریق دکمه درخواست تعمیر اقدام به ثبت درخواست خود فرمایید تا تکنسین های ما در محل شما در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

021-44763586
خدمات تعمیرات لوازم منزل
تماس با خانه امداد
با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیر در محل
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
24 / 7
پشتیبانی و راهنمایی
نمایندگی تعمیرات AEG آاگ

نمایندگی تعمیرات AEG آاگ

17:28 1402/05/07 برند های لوازم خانگی

درباره شرکت AEG آاگ

برند (AEG) مخخف کلمه (Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft) می باشد . لوازم خانگی AEG در کشورآلمان ساخته می شود. همان طور که می دانید در زمینه های بهداشتی لوازم خانگی آلمانی حرف اول از نظر کیفیت،قدرت و قیمت بصرفه را می زنند و این امر باعث شده که اکنون بیش از 45% از ماشین های لباسشویی،ظرفشویی وجاروبرقی و... مورد استفاده در خانه ها را برند آلمانی آاگ در برگیرد.

این برند آلمانی غول پیکر دارای محبوبیت زیادی بین مشتریان خود در سرتاسر دنیا است وتوانسته جایگاه خود را در بازار ایران تثبیت کند.شرکت AEG در قسمت بروز خرابی وپشتیبانی توانسته نسبت به دیگر رقبای خود بهتر عمل کند و کمتر با مشکل مواجه شود و در صورت بروز مشکل هم پشتیبانی قوی این شرکت وارد عمل شده تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل را رفع کند پی رو همین موضوع یکی از اصلی ترین دلایل پیشرفت این شرکت بی شک همین مورد است.

کافی است برای استفاده از خدمات شرکت تعمیراتی خانه امداد با شماره تلفن های 44763586-021 یا 9527017-0912 تماس حاصل فرمایید یا با کلیک بر روی قسمت درخواست تعمیرات در همین صفحه و با پرکردن فرم درخواست،منتظر تماس شرکت خانه امداد برای توضیحات بیشتر مشکل وهماهنگی با تکنسین باشید.

تعمیر محصولات AEG آاگ در غرب تهران

متخصصین ماهر مجموعه حرفه ای خانه امداد در قسمت تعمیرات AEG آاگ درغرب تهران با استفاده از سابقه طولانی و تکیه به دانش خود تعمیرات دستگاه مورد نظر شما را در محل عیب یابی و رفع عیب در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت به انجام میرسانند. 

محصولاتی که شرکت تعمیراتی خانه امداد در زمینه برندAEG  آاگ خدمات ارائه میدهد: 

•  تعمیریخچال ، یخچال فریزر ، دوقلو و ساید بای ساید آاگ

•  تعمیر انواع لباسشویی اتوماتیک ، درب از بالا و جلوی آاگ

•  تعمیرانواع ماشین ظرفشویی آاگ

•  تعمیرجاروبرقی ، جاروشارژی و بخارشوی آاگ

•  تعمیرچایساز ، قهوه ساز و اسپرسوساز آاگ

•  تعمیرماکروفر ، میکروویو ، سولاردام و توستر آاگ

•  تعمیرانواع هود و اجاق گاز آاگ

•  تعمیرکلیه وسایل برقی و آشپزخانه آاگ

نمایندگی-تعمیرات-AEG-آاگ

تعمیرات AEG آاگ در غرب تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند دستگاه شما، همراه با ارائه گارانتی معتبر توسط تعمیرکاران متخصص در منزل شما انجام می شود. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر محصولات AEG آاگ خانه امداد با شماره تلفن 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش خانه امداد درغرب تهران

مشتریان ساکن در غرب تهران که می توانند از خدمات شرکت خانه امداد برای تعمیر محصولات AEG آاگ خود استفاده نمایند:

شهران، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، باغ فیض، پونک، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، آپادانا، جنت آباد، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پیامبر، ستاری، سردار جنگل، شهرک دریا، تهرانسر، شهرک پاسداران، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک استقلال، شهرک دانشگاه، چیتگر، ویلا شهر، وردآورد، شهرک غزالی، شهرک شهرداری، دهکده المپیک، زیبا دشت، گلستان ، شریف، امید – دژبان، شهید باقری، آزادشهر، پیکان شهر، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، شهرک گلستان دهکده المپیک و... 

اگر محل مورد نظر شما در لیست بالا است و محصول برند AEG آاگ شما با مشکل کوچک یا جدی مواجه شده است دیگر نگران زمان و هزینه رفت و آمد یا انتقال دستگاه برای تعمیر به تعمیرگاه های غیر رسمی نباشید،شرکت تعمیراتی فوق حرفه ای خانه امداد با تیمی از تکنسین های مجرب در کنار شماست تا به تمام مشکل شما در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت رسیدگی کند.

تعمیر محصولات AEG آاگ در محل 

تعمیر محصولات AEG آاگ در محل یکی از خدماتی است که توسط شرکت تعمیراتی خانه امداد ارائه می‌شود.ما با داشتن تیمی مجرب و متخصص از تکنسین‌ها و مهندسین، قادر به رفع انواع خرابی‌های ناشی از عملکرد نادرست یا سایش قطعات محصولات AEG آاگ در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیت بالا هستیم. برای درخواست تعمیر محصولات کافی است با تلفن های ما  44763586-021  یا  9527017-0912تماس بگیرید و یا از طریق دکمه درخواست تعمیر و پرکردن فرم اقدام به ثبت درخواست خود کنید.

مجموعه خانه امداد خدمات تعمیرات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. هدف مجموعه خانه امداد ارائه خدمات در سریع ترین زمان می باشد. مزایای استفاده از خدمات تعمیرات AEG آاگ در محل به شرح زیر است:

•  می توانید فرآیند تعمیر محصولات AEG آاگ خود را از نزدیک مشاهده کنید و نگران مشکلات احتمالی نباشید.

•  نیازی به جابجایی دستگاه نیست در نتیجه پرداخت هزینه های سنگین برای حمل و نقل کاملا حذف می شود و تکنسین شرکت تعمیراتی خانه امداد خود در محل مورد نظر شما برای عیب یابی و رفع عیب دستگاه حاضر می شود.

•  با اعزام تعمیرکار شرکت تعمیراتی خانه امداد به محل مورد نظرتان در زمان صرفه جویی می شود و دیگر نیازی به تغییر اجباری در برنامه کاری روزانه اتان نیست.

هزینه‌ی تعمیر محصولات برند AEG آاگ

نمیتوان هزینه ی ثابتی برای خدمات در نظر گرفت زیرا تعیین آن نیاز به چک کردن،عیب یابی،تعویض یا تعمیر قطعه دارد که تکنسین شرکت خانه امداد تمام توضیحات لازم و مورد نیاز را در خدمت شما مشتری عزیز قرار میدهد.

نمایندگی-تعمیرات-AEG-آاگ

تاریخچه برند AEG آاگ

برند AEG یک شرکت آلمانی است که در سال 1883توسط امیل راتناو در شهر برلین تأسیس شد. نخستین نام این شرکت «شرکت آلمانی برق ادیسون» بود و امیل راتناو در همان سال‌ها با خرید امتیاز ثبت چندین اختراع از مخترع بزرگ و نام‌آور آمریکایی «توماس ادیسون»، این شرکت را راه‌اندازی کرد و محصولاتی را تولید کرد.همین شرکت بعد ها در سال 1887 به نام AEG آاگ تغییر نام یافت.

نمایندگی تعمیرات AEG آاگ

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط با نمایندگی تعمیرات AEG آاگ