تعمیر مایکروفر

خدمات تعمیر مایکروفر در تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات مایکروفر، سولاردام و ماکروفر غرب و شمال غرب تهران با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی رسمی توسط تعمیرکار آموزش دیده انجام می شود.

021-44763586
خدمات تعمیرات لوازم منزل
تماس با خانه امداد
با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیر در محل
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
24 / 7
پشتیبانی و راهنمایی
تعمیر مایکروفر

تعمیر مایکروفر

12:09 1402/05/07 تعمیرات لوازم خانگی

اگر مایکروفر شما خراب شده است و به دنبال یک تعمیرکار ماهر و متخصص هستید، ما در خانه امداد می‌توانیم به شما کمک کنیم. خانه امداد یک تیم حرفه‌ای از تکنسین‌ها و تعمیرکاران و مایکروفر است که در منطقه غرب تهران فعالیت دارد. تکنسین‌های ما با انواع مختلف مایکروفرهای و برندهای معتبر و مشکلات رایج آن‌ها آشنا هستند و آن‌ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تعمیر خواهند کرد. کارشناسان ما از قطعات اصلی و گارانتی‌دار برای تعمیرات خود استفاده می‌کنند پس دیگر لازم نیست نگران کیفیت قطعات تعویضی باشید. برای سفارش خدمات تعمیر مایکروفر در غرب تهران، کافی است با شماره تلفن زیر تماس بگیرید و نوع و مدل مایکروفر خود را به ما بگویید. کارشناسان ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد و تعمیرکاران مجرب تیم خانه امداد را به آدرس شما اعزام خواهند کرد. با ما بهترین خدمات تعمیر مایکروفر را تجربه کنید.

برای سفارش خدمات تعمیر ماکروویو در غرب تهران می‌توانید از دو روش اقدام کنید. در روش اول کافیست درخواست آنلاین تعمیرات ماکرویو ثبت کنید. با پر کردن فرم و وارد کردن شماره تماس و نوع دستگاه خود کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت تا اطلاعات اولیه را از شما دریافت کنند و نهایت زمانی را برای بازدید با شما فیکس خواهند کرد.

در روش دوم می‌توانید با شماره 09129527017 تماس بگیرید تا  مانند روش اول کارشناسان ما با تماس بگیرند.

همچنین تکنسین مایکروفر در خانه امداد پس از اتمام خدمات، فاکتور به شما ارائه خواهند داد.

تعمیر ماکروفر در محل

تعمیر ماکروفر در محل

تعمیر ماکروفر در محل یکی از خدماتی است که توسط خانه امداد ارائه می‌شود. این نوع از تعمیر نیاز به تخصص دارد و باید توسط تعمیرکار آموزش دیده عیب یابی و تعمیر شود. ما با دارا بودن تیمی مجرب و متخصص از تکنسین‌ها، قادر به رفع و تعمیر انواع خرابی‌های ماکروفر در منزل در کمترین زمان و با کیفیت بالا هستیم. با استفاده از خدمات تعمیر ماکروفر در محل خانه امداد از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

هزینه تمام شده تعمیر مایکروویو در محل ارزان تر است.

خطرات انتقال دستگاه به خارج از خانه شما را تهدید نمی کند.

می‌توانید از نزدیک شاهد خدمات تعمیرکار مایکروفر باشید و شاهد آن باشید.

توصیه های مهم قبل از تعمیرات مایکروفر در منزل

توصیه های مهم قبل از تعمیرات مایکروفر در منزل

برای اینکه به خدمات تعمیرات ماکروفر نیازی نداشته باشید، بایدچند نکته توجه داشته باشید. در اولین مرحله برای اینکه نیازی به تعمیر ماکروویو نداشته باشید با نظافت آن اهمیت بدهید. تمیز نگه داشتن مایکروویو به افزایش عمر مفید آن کمک می کند. اگر مواد غذایی داخل کاکروفر بریزد حتما در اولین فرصت آن را با آب و صابن تمیز کرده و صبر کنید تا خشک شود. برای از بین رفتن بوی نا مطبوع از داخل ماکرویو  کافیست ک قاشق چای خوری جوش شیرین را در یک فنجان آب بریزید و مایکروفر را به مدت 5 دقیقه روشن کنید تا بوهای باقی مانده در مایکروویو از بین برود.

تعمیر مایکروفر برندهای زیر در خانه شما

خانه امداد خدمات تعمیر ماکروویو‌های برند‌های زیر را انجام می‌دهد.

آاگ، بوش، دوو، جنرال الکتریک، آدمیرال، سامسونگ، الجی، بکو، زیمنس، باگنشت، کنوود، وستینگهاوس، ایندزیت، فریجیدر، اسنوا، بلومبرگ، کن مور، ناسیونال، پاناسونیک، پارس خزر، بوتان، فلر، دلونگی، لتو، بیمکث، عرشیا، آریستون، بایترون، ویرپول، مدیا، گوسونیک، گاسونیک، بلک انددکر، تکا، شارپ، مجیک، پاکشوما، تکنوگاز، مولینکس، میله، نف، کندی، سوپرا، همیلتون، هاردستون، اوشن

تعمیرات مایکروویو در غرب تهران

تعمیرات مایکروویو در غرب تهران

مایکروویو از لوازم خانگی است که انقلابی در آشپزخانه های مدرن ایجاد کرده است و طبخ غذا با استفاده از تابش الکترومغناطیسی انجام می‌دهد و غذا‌ها را از داخل گرم می‌کند. این دستگاه برای گرم کردن سریع غذا استفاده می‌شود و کارهای زمانبری مانند آب کردن کره یا گرم کردن سریع آب را انجام می‌دهد.

در صورتی که به تعمیرات مایکروفر نیاز دارید کافیست با ما در ارتباط باشید. توجه داشته باشید که تعمیر این دستگاه نیاز به تخصص دارد و باید توسط تعمیرکار متخصص انجام شود. تکنسین های خانه امداد هزینه خدمات را به حداقل رسانده است تا مصرف کنندگان این محصول در بازار اقتصادی امروز دغدغه کمتری داشته باشند.

خدمات تعمیرکار ماکروفر خانه امداد

مایکروفر از دستگاه‌های بسیار حساس آشپزخانه است لذا برای جلوگیری از بروز هزینه‌های سنگین برای تعمیرات ماکروفر بهتر است از تکنسین‌های متخصص و مجرب کمک بگیرید. تعمیرکاران بسیاری هستند که تعمیر ماکروفر مشغول هستند اما بهتر است برای رفع ایرادات مایکروویو خود از تعمیرکاران متخصص و مجرب که از دانش و مهارت بالایی دارند، کمک بگیرید. تعمیرکاران متخصص خانه امداد با مراجعه به محل مورد نظر مشتری می‌تواند اقدام به تعمیر مایکروفر در محل نموده و از هزینه های جانبی مشتریان مانند هزینه های حمل و نقل را کاهش دهد. 

با سفارش خدمات تعمیر ماکروویو خانه امداد از مزایای زیر برخوردار خواهید شد.

با ثبت درخواست تعمیرات در سایت و یا به صورت تماس تلفنی، تعمیرکار متخصص در سریع ترین زمان خود را به محل مورد نظر مشتری می رساند.

پس از مراجعه تعمیرکار به منزل مشتری و انجام تعمیرات ماکروویو تمامی نکات و اصول بهداشتی به دقت رعایت می‌شود.

تکنسین‌های متخصصص این مجموعه کاملا آموزش دیده هستند و از تخصص بالایی در زمینه تعمیرات این دستگاه برخوردار می باشند.

تعمیرکاران خانه امداد از قطعات اصلی و اورجینال همان برند استفاده می‌کنند.

تعمیر سولاردام در منزل

تعمیر سولاردام از خدمات حساسی است که نیاز به دقت و تخصص بالایی دارد. سولاردام از فناوری مایکروویو استفاده می‌کند یعنی امواج گرمایشی آن نوری است. تفاوت سولاردام و مایکروویو المنت نوری به کار رفته در سولاردام می باشد. در واقع سولاردام نوع پیشرفته‌ی مایکروویو محسوب می شود که با توجه به دارا بودن المنت‌های نوری از زیر و رو غذا را گرم می‌کند و به گریل شدن غذا کمک خواهد کرد.

برای تعمیر سولاردام، لازم است که ابتدا علت خرابی را شناسایی شود. خرابی مگنترون، خرابی خازن، خراب شدن ترانس‌های ولتاژ، خرابی برد، خرابی میکروسوئیچ درب، سوختن دیود، چرب بودن بیش از حد غذا و... . بعضی از این مشکلات ممکن است با تعویض قطعات خراب یا تمیز کردن پنل‌ها حل شوند، اما بعضی دیگر نیاز به دخالت تخصصی دارند. در هر صورت، توصیه می‌شود که برای تعمیر سولاردام از خدمات یک شرکت معتبر استفاده کنید تا از کارایی و امنیت سولاردام خود مطمئن باشید.

شرکت تعمیرات لوازم خانگی خانه امداد با دارا بودن کادر فنی مجرب و مجهز به تجهیزات مناسب، آماده ارائه خدمات تعمیر سولاردام در سراسر کشور است. برای درخواست تعمیر سولاردام می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا از طریق فرم درخواست تعمیر خود را ثبت کنید.

برای تعمیر درخواست تعمیر سولاردام کافیست با شماره های 09129527017 یا 02144763586تماس بگیرید.

چگونه ماکروفر را در خانه تعمیر کنیم؟

مایکروفر از پر کاربردترین لوازم برقی خانگی است که در بسیاری از مواقع به دلایل مختلف در کارکرد آن خرابی بوجود می‌آید. در صورتی که شما هم با خرابی ماکروویو دست و پنچه نرم می‌کنید ما در شرکت خانه امداد با هدف کاهش هزینه‌های تعمیرات ماکروفر، ایرادات رایج مربوط به مایکروفر و نحوه عیب یابی و رفع ایرادات را برای شما شرح داده ایم. با استفاده از این راهنمای تعمیر ماکروفر می‌توانید ماکرویو خود را عیب یابی کرده و در صورت امکان آن را تعمیر کنید.

در تعمیر مایکروفر به نکات زیر توجه کنید:

قبل از اقدام به تعمیر، حتما مایکروویو را از برق بکشید، زیرا برخی از قطعات داخلی از ولتاژ بسیار بالایی استفاده می‌کنند.

ابتدا باید دستگاه را خاموش کنید و سپس قبل از تعمیر خازن را تخلیه کنید.

برای تخلیه دستی خازن، یک پیچ گوشتی دسته محکم را بین دیودی که خازن را به زمین متصل می کند، قرار دهید.

همیشه باید آن را به صورت دستی تخلیه کنید.

آشنایی بیشتر با قطعات مایکروفر

برای اطلاع از نحوه تعمیرات مایکروفر، عیب یابی آن ابتدا لازم است شما را با قطعات ماکروفر آشنا شوید:

المنت گریل و المنت فنری گریل

دیود ولتاژ بالا

خازن ولتاژ بالا

فیوز ولتاژ بالا

ترانس ولتاژ بالا

المنت کانوکشن

موتور فن کانوکشن

موتور فن خنک کننده

مگنترون

موتور سینی گردان

ترانس تغذیه

برد فیلتر، برد کنترل کباب پز، برد فرمان

مجموعه میکروسوئیچ ها

لامپ روشنایی

مشکلات رایج تعمیرات مایکروویو

سوالات متداولی که برای مشتریان محترم مجموعه آی پی امداد در خصوص تعمیرات مایکروفر پیش می آید، به شرح زیر است:

مایکروویو غذا را گرم نمی‌کند.

چرا مایکروویو جرقه می‌زند؟

سینی داخل مایکروویو نمی‌چرخد.

مایکروویو روشن نمی‌شود.

چرا گریل ماکروفر کار نمی‌کند؟

چرا صفحه نمایش مایکروفر کار نمیکند؟

چرا مایکروویو غذا را گرم نمی کند؟

چرا مایکروویو روشن نمی شود؟

چرا صفحه گردان مایکروویو نمی‌چرخد؟

دلیل بسته نشدن درب مایکروفر چیست؟

چرا فن در مایکروویو کار نمی‌کند.

اگر تمایل دارید جواب سوالات بالا را بدانید کافیست مقاله 11 مشکلات رایج تعمیرات مایکروویو را مطالعه کنید

توصیح های مهم تعمیرکار ماکروفر خانه امداد

در ادامه با مهم‌ترین توصیه‌های تکنسین‌های تعمیر ماکروفر خانه امداد به شما ارائه می‌دهند آشنا می‌شویم. برای استفاده درست از ماکروویو و جلوگیری از بروز خرابی خواهشمند است به این نکات توجه کنید.

در ماکروویو فقط بایداز ظروف با علامت مخصوص استفاده کنید.

هرگز ظروف حاوی قطعات فلزی را در مایکروویو قرار ندهید.

اگر ظرفی که هنگام گرم کردن غذا داغ‌تر از غذا است یعنی آن ظرف در حال جذب انرژی است و مناسب استفاده در مایکروویو نیست.

هنگام استفاده از دستگاه روی ظروف را بپوشانید تا غذا خشک نشود.

غذاهای متراکم را برای مدت طولانی و با قدرت کمتر بپزید.

مراقب باشید که خروجی حرارت مایکروویو را نپوشانید تا به دستگاه آسیبی وارد نشود.

جوشاندن آب در مایکروفر به دلیل خطر توصیه نمی شود.

تکه‌های غذایی چسبیده به دیواره مایکروویو انرژی مایکروویو را در حین کارکردن دستگاه جذب می‌کند. پس در داخل دستگاه را تمیز نگه دارید.

هزینه تعمیر ماکروفر در غرب تهران

هزینه خدمات تعمیرات ماکروفر شرکت خانه امداد، به نوع تعمیر و قطعات مورد نیاز از جمله هزینه تعویض لامپ مگنترون، هزینه تعویض ترانس ولتاژ … محاسبه ‌می‌شود. لذا برای استعلام قیمت باید ابتدا تکنسین ما در محل حضور پیدا کرده و سپس هزینه تعمیر ماکروویو را برابرد کند. در پایان برای شفاف سازی هزینه‌ها به شما فاکتور داده خواهد شد.

مناطق تحت پوشش تعمیر ماکرویو در غرب تهران

با توجه به گسترده بودن مناطق شهر تهران، خانه امداد جهت افزایش کیفیت خدمات تعمیرات ماکروویو و کاهش زمان پاسخ گویی به شما عزیزان خدمات خود را فقط به مناطق غرب تهران از جمله شهران، شهران، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، باغ فیض، پونک، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، آپادانا، جنت آباد، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پیامبر، ستاری، سردار جنگل، شهرک دریا، تهرانسر، شهرک پاسداران، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک استقلال، شهرک دانشگاه، چیتگر، ویلا شهر، وردآورد، شهرک غزالی، شهرک شهرداری، دهکده المپیک، زیبا دشت، گلستان ، شریف، امید – دژبان، شهید باقری، آزادشهر، پیکان شهر، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، شهرک گلستان دهکده المپیک محدود کرده است.

تعمیر مایکروفر

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط با تعمیر مایکروفر