تعمیر ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی در سراسر استان تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند ظرفشویی شما، گارانتی معتبر و تعمیرکار متخصص در منزل شما انجام می شود. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر ظرفشویی در سایت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی خانه امداد با شماره تلفن 44763586-021 یا 9527017-0912 تماس بگیرید.

021-44763586
خدمات تعمیرات لوازم منزل
تماس با خانه امداد
با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیر در محل
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
24 / 7
پشتیبانی و راهنمایی
تعمیر ظرفشویی

تعمیر ظرفشویی

12:05 1402/05/07 تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر ماشین ظرفشویی یکی از خدماتی است که توسط تعمیرکاران ماهر و مجرب شرکت تعمیرات خانه امداد انجام می‌شود. این خدمت شامل بررسی عیب‌یابی، تعویض قطعات، تنظیم دوباره و رفع مشکلات عملکردی ماشین ظرفشویی است. ممکن است ماشین ظرفشویی شما با مشکلاتی نظیر عدم شستشو صحیح یا خشک کردن ظروف، نشت آب از در یا لوله‌های ماشین، صدای زیاد در هنگام کار کردن ماشین و غیره مواجه شود. تکنسین‌های ما آماده هستند تا به شما کمک کنند و با استفاده از ابزارهای مناسب و قطعات با کیفیت، تعمیر ماشین ظرفشویی را با سرعت و دقت بالا انجام می‌دهند. تکنسین‌های ما آماده ارائه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در غب تهران هستند. پس اگر ماشین ظرفشویی شما هم خرابی شده و به تعمیرات نیاز دارد، با ما تماس بگیرید و از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ما بهره‌مند شوید.

سفارش خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در غرب تهران

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی خانه امداد در غرب شهر تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند ظرفشویی شما و تعمیرکار متخصص در منزل شما انجام می‌شود. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر ظرفشویی در سایت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی خانه امداد می‌توانید از دو روش اقدام کنید. در روش اول کافیست درخواست آنلاین تعمیرات ماشین ظرفشویی را ثبت کنید. با پر کردن فرم و وارد کردن شماره تماس و ارسال آن، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت تا اطلاعات اولیه را از شما دریافت کنند و نهایت زمانی را برای بازدید با شما فیکس خواهند کرد.

در روش دوم می‌توانید با شماره 09129527017تماس بگیرید تا  مانند روش اول کارشناسان ما با تماس بگیرند.

تعمیرات ماشین ظرفشویی در غرب تهران

تعمیرات ماشین ظرفشویی در غرب تهران

مردم تهران زندگی شلوغی دارند. اگر در این مدت ماشین ظرفشویی خراب شود، کار دشوارتر می شود. اما دیگر لازم نیست نگران نباشید. با استفاده از خدمات تعمیر ظرفشویی در غرب تهران خانه امداد؛ تکنسین های ما زمان ورود را با هماهنگی شما کرده و سپس برای ارائه خدمات به منزل شما خواهند آمد. کلیه خدمات تعمیر ظرفشویی ما در محل شما انجام می‌شود و دستگاه هرگز از منزل شما خارج نمی‌گردد. در صورتی تعمیرکاران ما پس از عیب یابی اولیه تشخیص دهند نیاز به تعویض قطعه وجود دارد، از با کیفیت ترین قطعات برای آن استفاده خواهد شد. پس اگر ساکن غرب تهران هستید، می‌توانید از خدمات تعمیر ظرفشویی در غرب تهران خانه امداد بهره مند شوید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در سراسر استان تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند ظرفشویی شما، گارانتی معتبر و تعمیرکار متخصص در منزل شما انجام می شود. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر ظرفشویی در سایت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی خانه امداد با شماره تلفن 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید.

تعمیرات ماشین ظرفشویی در منزل شما

تمامی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل شما انجام می‌شود و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما خارج نخواهد شد. اگر قطعه‌ای نیاز به تعمیر داشته باشد، آن قطعه از دستگاه شما باز شده و برای تعمیر ارسال می‌شود و در نهایت در منزل شما مجدد روی دستگاه نصب خواهد شد. با استفاده از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در محل خطری در انتقال دستگاه شما را تهدید نمی‌کند. و در نهایت در هزینه‌ها صرفه جویی خواهید کرد. و مهم تر از همه شما از نزدیک روند تعمیر ماشین ظرفشویی را زیر نظر خواهید داشت. در نهایت اگر از تعمیرکاران ما داشتید، می‌توانید از آن‌ها بپرسید.

ارائه انواع خدمات تعمیر ظرفشویی

ارائه انواع خدمات تعمیر ظرفشویی

تعمیرکاران ماشین ظرفشویی درخانه امداد انواع خدمات زیر را به مشتریان ارائه می‌دهند.

تعویض قطعات الکترونیکی و مکانیکی مانند: میکروسوئیچ، شیر برقی یا آکواستاپ، المنت، سنسور یا ترموستات، پمپ تخلیه، برد الکترونیک، اسپرینکلر “آبپاش”، فیلترها و غیره.

تعمیر برد الکترونیکی، پمپ تخلیه و سایر قطعات ماشین ظرفشویی

جرمگیری

رفع پوسیدگی درب ماشین ظرفشویی

تعمیر مجموعه قفل درب

رفع مشکل تخلیه نشدن آب، گرم نکردن آب، عدم ورود آب در ماشین ظرفشویی

رفع مشکل خاموش شدن یا روشن نشدن ماشین ظرفشویی در حین کار

رفع مشکل تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

کلیه خدمات عیب یابی و تعمیر ظرفشویی

کدام برندهای ماشین ظرفشویی در خانه امداد تعمیر می‌شوند؟

برند و مدل ماشین ظرفشویی شما فرقی در نحوه ارائه خدمات تعمیرات خانه امداد ندارد. در خانه امداد کارشناسان مربوط به هر برندی و هر مدلی از جمله ماشین ظرفشویی خانگی از 4 تا 14 نفره، رومیزی، مدل‌های قدیمی و جدید وجود دارد. این تخصص ماست که با توجه به مدل و مشکل دستگاه شما خدماتی را به تعمیرکار مربوطه اختصاص دهیم. اما کدام برندهای ماشین ظرفشویی در خانه امداد تعمیر می‌شود؟

مدل‌های اروپایی از جمله بوش، میله، نف، الکترولوکس، زانوسی، آریستون، ایندزیت، اسمگ

برند‌های آسیایی از جمله سامسونگ، ال جی، هایر، هایسنس و …

مدل‌های ایرانی مانند اسنوا، دوو، پاکشوما، امرسان، جی پلاس، هیمالیا و …

و همچنین مدل‌های جنرال الکتریک، ویرپول، مای تگ و …

هزینه تعمیر ظرفشویی

هزینه تعمیر ظرفشویی متناسب با مشکل و مدل دستگاه شما متغیر می‌باشد. قبل از حضور تکنسین‌های خانه امداد در محل شما نمی‌توان عدد دقیقی برای هزینه تعمیرات ظرفشویی مشخص کرد. این هزینه‌ها با توجه به کیفیت قطعاتتعویض شده و مشکلی که برای ماشین ظرفشویی شما پیش امده است، متفاوت خواهد بود.

توصیه های مهم تعمیرکاران ماشین ظرفشویی خانه امداد

توصیه های مهم تعمیرکاران ماشین ظرفشویی خانه امداد

تعمیرکاران خبره خانه امداد توصیه هایی برای ماربران این سایت داشته اند که با رعایت آن ها میتوان از خراب شده دستگاه جلوگیری کرد.

استفاده از محافظ برق جداگانه برای ماشین ظرفشویی ضروری است. در صورت عدم استفاده از محافظ برق با کیفیت با نوسانات برق با ظرف شویی شما با مشکل مواجه خواهد شد.

پس از هر بار استفاده از ماشین ظرفشویی فیلتر و صافی داخل آن را تمیز کنید تا با مشکل تخلیه نشدن آب مواجه نشوید.

شما باید به جرم گیری، تمیز کردن داخل و خارج ماشین ظرفشویی خود توجه کنید.

آبپاش ها را چک کنید تا مسدود نشوند.

هر 6 ماه یکبار سرویس ماشین ظرفشویی را انجام دهید.

باید به چیدمان ظروف دقت کنید و هر ظرف را در سبد خودش قرار دهید.

اگر از اصل بودن ماده شوینده مطمئن نیستید، حتما مخزن مایع جلادهنده و نمک دستگاه را شارژ کنید.

برخی از رایج ترین خرابی‌های ماشین ظرفشویی

در ادامه با برخی از رایج ترین خرابی‌های ماشین ظرفشویی آشنا می‌شویم.

مشکل روشن نشدن ماشین ظرفشویی

عدم آبگیری

تخلیه نشدن آب

برق داشتن بدنه

آبریزی

نچرخیدن آبپاش ها

گرم نشدن آب

صدا دادن ظرفشویی

خاموش شدن در حین کار

تمیز نشستن ظروف

باقی ماندن لکه بر روی ظروف

قفل نشدن درب

مناطق تحت پوشش تعمیر ماشین ظرفشویی خانه امداد

با توجه به گسترده بودن مناطق شهر تهران، خانه امداد جهت افزایش کیفیت خدمات تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیرات ماشین ظرف شویی و کاهش زمان پاسخ گویی به شما عزیزان خدمات خود را به مناطق غرب تهران از جمله شهران، شهران، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، باغ فیض، پونک، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، آپادانا، جنت آباد، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پیامبر، ستاری، سردار جنگل، شهرک دریا، تهرانسر، شهرک پاسداران، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک استقلال، شهرک دانشگاه، چیتگر، ویلا شهر، وردآورد، شهرک غزالی، شهرک شهرداری، دهکده المپیک، زیبا دشت، گلستان ، شریف، امید – دژبان، شهید باقری، آزادشهر، پیکان شهر، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، شهرک گلستان دهکده المپیک محدود کرده است.

تعمیر ماشین ظرفشویی در سراسر استان تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند ظرفشویی شما، گارانتی معتبر و تعمیرکار متخصص در منزل شما انجام می شود. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر ظرفشویی در سایت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی خانه امداد با شماره تلفن 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید.

تعمیر ظرفشویی

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط با تعمیر ظرفشویی