نمایندگی تعمیرات بوش

نمایندگی تعمیرات بوش خانه امداد یکی از معتبرترین و مجرب ترین مراکز خدماتی در زمینه تعمیر لوازم خانگی برند بوش است. این نمایندگی با دارا بودن کادری متخصص و مجهز به تجهیزات پیشرفته، قادر به ارائه خدمات با کیفیت و سرعت بالا به مشتریان خود است.برای استفاده از خدمات تعمیرات شرکت خانه امداد می توانید در همین صفحه از طریق دکمه درخواست تعمیر اقدام به ثبت درخواست خود فرمایید تا تکنسین های ما در محل شما در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

021-44763586
خدمات تعمیرات لوازم منزل
تماس با خانه امداد
با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیر در محل
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
24 / 7
پشتیبانی و راهنمایی
نمایندگی تعمیرات بوش

نمایندگی تعمیرات بوش

17:31 1402/05/07 برند های لوازم خانگی

درباره شرکت بوش

شرکت بوش  boschیک شرکت فناوری و مهندسی آلمانی است که توسط روبرت بوش درسال 1886 در اشتوتگارت تاسیس شد واکنون دارای بیش از ۴۰۰ هزار کارمند در ۶۰ کشور مختلف است. بوش با توجه به اصول اخلاقی و اجتماعی خود، به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و نوآوری می‌پردازد. درجهان این شرکت بزرگ ترین تامین کننده لوازم خودکاراست.دفتر مرکزی این شرکت واقع در شهرگرلینگن کشور آلمان است.

محبوبیت این شرکت به قدر چشم گیری میان استفاده کنندگان محصولات این شرکت بالا است زیرا شرکت بوش فقط به لوازم خانگی محدود نمیشود،برخی از این محصولات به شرح زیر هستند :

سیستم‌های امنیتی و مخابراتی، سیستم‌های تزریق سوخت و کنترل موتور، سیستم‌های تهویه مطبوع و گرمایشی، سیستم‌های تولید انرژی پاک و تجدیدپذیر و...

بارزترین فاکتور شرکت آلمانی بوش کیفیت فوق العاده این برند است که باعث میشود محصولات آن از طول عمر بالایی برخوردار باشند.

نمایندگی تعمیرات بوش

تعمیر محصولات بوش در غرب تهران

شرکت تعمیراتی خانه امداد تعمیرات محصولات بوش را در غرب تهران با استفاده از گروهی تشکیل شده از مجرب ترین  تکنسین های با سابقه و حرفه ای در محل کار/منزل شما به عیب یابی دقیق و سریع بلا فاصله پس از آن به رفع عیب در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت میپردازد. 

در ادامه نام تعدادی از محصولاتی که شرکت تعمیراتی خانه امداد توانایی ارائه خدمات در آن زمینه برای محصولات شرکت بوش را دارا است آورده ایم :

  • تعمیر یخچال ، یخچال فریزر، یخچال دوقلو، یخچال ساید بای ساید
  • تعمیر ماشین لباسشویی درب از بالا، درب از جلو
  • تعمیر انواع ماشین ظرفشویی
  • تعمیر جاروبرقی و جاروشارژی
  • تعمیر ماکروفر، مایکروویو، سولاردام
  • تعمیر بخارشو
  • تعمیر اسپرسوساز، قهوه ساز
  • تعمیرآبمیوه گیری، مخلوط کن

اگر محصول برند بوش bosch  شما در اثر بالا رفتن عمر دچار فرسایش قطعات،از کار افتادن یا هر مشکل دیگری شده است به هیچ عنوان جای نگرانی نیست شرکت تعمیراتی خانه امداد بامتخصصینی کار آزموده و آموزش دیده در کنار شما آماده  خدمت رسانی است.

در زیر اشاره ای به یکی از روش های بهره مندی از خدمات شرکت تعمیراتی خانه امداد شده است، روش دیگر برای ارتباط با ما کلیک بر روی دکمه درخواست تعمیراست،پس از کلیک با پرکردن فرمی که برای کسب اطلاعاتی از قبیل توضیحات مشکل،نام و برند دستگاه شرکت تعمیراتی خانه امداد با شما تماس گرفته برای دریافت اطلاعات دقیق تر و هماهنگی با تکنسین ما.  

تعمیرات بوش در غرب تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند دستگاه شما، همراه با ارائه گارانتی معتبر توسط تعمیرکاران متخصص در منزل شما انجام می شود. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر محصولات بوش خانه امداد با شماره تلفن 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش خانه امداد در غرب تهران

مشتریان محترمی که ساکن غرب تهران هستند و می توانند از خدمات  شرکت تعمیراتی خانه امداد برای تعمیر محصولات بوش خود استفاده نمایند:

شهران، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، باغ فیض، پونک، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، آپادانا، جنت آباد، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پیامبر، ستاری، سردار جنگل، شهرک دریا، تهرانسر، شهرک پاسداران، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک استقلال، شهرک دانشگاه، چیتگر، ویلا شهر، وردآورد، شهرک غزالی، شهرک شهرداری، دهکده المپیک، زیبا دشت، گلستان ، شریف، امید – دژبان، شهید باقری، آزادشهر، پیکان شهر، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، شهرک گلستان دهکده المپیک و...

تعمیر محصولات بوش در محل 

تعمیر محصولات بوش در محل یکی از خدماتی است که توسط شرکت تعمیراتی خانه امداد ارائه می‌شود.ما با داشتن تیمی مجرب و متخصص از تکنسین‌ها و مهندسین، قادر به رفع انواع خرابی‌های ناشی از عملکرد نادرست یا سایش قطعات محصولات بوش در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیت بالا هستیم. برای درخواست تعمیر محصولات کافی است با تلفن های ما 44763586-021  یا 9527017-0912 تماس بگیرید و یا از طریق دکمه درخواست تعمیر و پرکردن فرم اقدام به ثبت درخواست خود کنید.

مجموعه خانه امداد خدمات تعمیرات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. هدف مجموعه خانه امداد ارائه خدمات در سریع ترین زمان می باشد. مزایای استفاده از خدمات تعمیرات بوش در محل به شرح زیر است:

  • می توانید فرآیند تعمیر محصولات بوش خود را از نزدیک مشاهده کنید و هر سوالی داشتید بپرسید.
  • نیازی به جابجایی دستگاه نیست در نتیجه پرداخت هزینه های سنگین برای حمل و نقل که خود ممکن است در این جابجایی آسیب ببیند حذف می شود.
  • با اعزام تعمیرکار به محل مورد نظرتان در زمان صرفه جویی می شود و نیازی به تشریف حضوری نیست همه چیز با یک تلفن.

نمایندگی تعمیرات بوش

تاریخچه برند بوش

با فعالیت در قسمت فناوری‌های خودکار و صنعتی،فناوری‌های ساختمانی درسال 2010 این شرکت با فروشی معادل 47 میلیارد یورو روبرو شد.این به معنی رشد 27 درصدی در سال است که این را سریع ترین رشد در تاریخ 125 ساله خود ثبت کرده است.تا سال 1891 تعداد همکاران بوش در کارگاه وی به ۱۵ نفر رسید اما در همان سال تمام سرمایه بوش به پایان رسید؛ سعی کرد با قرض کردن پول از مادرش، دریافت وام از بانک شرکتش را نجات دهد اما تا سال 1892به مرز ورشکستگی نیز رسید.

بر اساس گزارش روزنامه دی ولت شرکت بوش به دنبال یافتن شرکای تجاری و فروشندگان محصولات خود در ایران است. بوش از سال 2015 که تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران برداشته شد، تلاش می‌کند تا به صورت مستقیم در بازار ایران حضور پیدا کند. این شرکت در سال 2016 مجوز واردات محصولات خود را از دولت ایران گرفت و در سال 2017 نمایندگی رسمی خود را در تهران افتتاح کرد.

#کلمات کلیدی

نمایندگی تعمیرات بوش

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط با نمایندگی تعمیرات بوش