نمایندگی تعمیرات آریستون

نمایندگی تعمیرات آریستون خانه امداد یکی از معتبرترین و مجرب ترین مراکز خدماتی در زمینه تعمیر لوازم خانگی برند آریستون است. این نمایندگی با دارا بودن کادری متخصص و مجهز به تجهیزات پیشرفته، قادر به ارائه خدمات با کیفیت و سرعت بالا به مشتریان خود است.برای استفاده از خدمات تعمیرات شرکت خانه امداد می توانید در همین صفحه از طریق دکمه درخواست تعمیر اقدام به ثبت درخواست خود فرمایید تا تکنسین های ما در محل شما در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

021-44763586
خدمات تعمیرات لوازم منزل
تماس با خانه امداد
با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیر در محل
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
24 / 7
پشتیبانی و راهنمایی
نمایندگی تعمیرات آریستون

نمایندگی تعمیرات آریستون

17:28 1402/05/07 برند های لوازم خانگی

فهرست عناوین

  1. تاریخچه برند آریستون
  2. تعمیر محصولات آریستون در غرب تهران
  3. مناطق تحت پوشش خانه امداد درغرب تهران
  4. تعمیر محصولات آریستون در محل 

تاریخچه برند آریستون

آریستون به عنوان تولید کننده لوازم خانگی و لوازم برقی آشپزخانه، محصولات بسیار زیادی را در طراحی های متنوع و عملکرد مختلف تولید و به بازار های سراسر دنیا صادر می کند. چند مورد از لوازم خانگی مارک آریستون عبارت هستند از: پکیج ديواري، ماشین لباسشويي، ماشین ظرفشويي،  يخچال و فريزر، کتري برقي، غذاساز، اسپرسوساز، آبگرم کن، بخار پز، اجاق گاز و توستر.

شرکت آریستون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان است که در سال 1930 در ایتالیا تاسیس شد. این شرکت محصولات متنوعی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، بخاری و آبگرمکن را تولید و به بیش از 150 کشور صادر می‌کند. شرکت آریستون با تکیه بر کیفیت بالا، طراحی زیبا و فناوری پیشرفته، سعی دارد نیازهای مشتریان خود را در حوزه رفاه و بهینه‌ سازی مصرف انرژی برآورده کند. شعار این شرکت «مهندسی حس خوب» است که نشان دهنده تلاش آن برای افزایش رضایت و خوشحالی مشتریان است. محصولات آریستون به دلایل زیر در بین مشتریان محبوب هستند:

  1. طراحی زیبا و مدرن
  2. کارایی بالا و صرفه‌جویی در انرژی
  3. دوام و قابل اعتماد بودن
  4. رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی
  5. پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش

اگر شما هم از محصولات این برند نام آشنا خرید داشته اید، باید بدانید در صورت استفاده نامناسب از این محصولات نیز دچار خواهند شد. اما دیگر لازم نیست نگران باشید. نمایندگی تعمیرات آریستون ، شرکت تعمیراتی خانه امداد به ارائه خدمات تعمیر محصولات آریستون با کیفیت بالا و قیمت مناسب مشغول هستیم. تعمیرات اینواع محصولات برند آریستون شامل یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و... هستند. ما دارای تیمی مجرب و متخصص از تکنسین ها و تعمیرکاران هستیم که با دانش فنی و تجربه کافی می‌توانند هر نوع خرابی را برطرف کنند. ما همچنین از قطعات اصلی و گارانتی کار خود پشتیبانی می‌کنیم.

تعمیر محصولات آریستون در غرب تهران

شرکت خدمات تعمیراتی خانه امداد جهت افزایش کیفیت ارائه خدمات و کاهش زمان پاسخ گویی به شما عزیزان خدمات تعمیر محصولات آریستون خود را به مناطق غرب تهران متمرکز کرده است. تکنسین های ما با تکیه بر دانش خود در زمینه ارائه خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی در محل شما حضور یافته و به عیب یابی و رفع عیب در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت می‌پردازند. 

در خانه امداد انواع خدمات تعمیر محصولات آریستون در غرب تهران را انجام می‌دهد که در ادامه می توانید لیست خدمات ما را مشاهده کنید.

  1. تعمیر یخچال ، یخچال فریزر و ساید بای ساید آریستون
  2. تعمیر انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک ، درب از جلو و بالای آریستون
  3. تعمیر انواع ماشین ظرفشویی آریستون
  4. تعمیر ماکروفر ، مایکروویو ، سولاردام و توستر آریستون
  5. تعمیر چایساز ، کتری برقی ، قهوه ساز و اسپرسوساز آریستون
  6. تعمیر اجاق گاز رومیزی ، توکاز و انواع فر آریستون
  7. تعمیر جاروبرقی ، جاروشارژی و بخارشوی آریستون
  8. تعمیر آبمیوه گیری ، تعمیر مخلوط کن و کلیه وسایل برقی آشپزخانه آریستون

نمایندگی-تعمیرات-آریستون

پس دیگر لازم نیست نگران تعمیر لوازم خود باشید. نمایندگی تعمیرات آریستون ، تعمیرکاران خانه امداد تعمیر انواع محصولات بالا را در محل شما و با کمترین هزینه انجام خواهند داد.

تعمیرات آریستون در غرب تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند دستگاه شما، همراه با ارائه گارانتی معتبر توسط تعمیرکاران متخصص در منزل شما انجام می شود. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر محصولات آریستون خانه امداد با شماره تلفن 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش خانه امداد درغرب تهران

مشتریان ساکن در غرب تهران که می توانند از خدمات خانه امداد برای تعمیر محصولات آریستون خود استفاده نمایند:

شهران، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، باغ فیض، پونک، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، آپادانا، جنت آباد، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پیامبر، ستاری، سردار جنگل، شهرک دریا، تهرانسر، شهرک پاسداران، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک استقلال، شهرک دانشگاه، چیتگر، ویلا شهر، وردآورد، شهرک غزالی، شهرک شهرداری، دهکده المپیک، زیبا دشت، گلستان ، شریف، امید – دژبان، شهید باقری، آزادشهر، پیکان شهر، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، شهرک گلستان دهکده المپیک و... 

تعمیر محصولات آریستون در محل 

تعمیر محصولات آریستون در محل یکی از خدماتی است که توسط نمایندگی تعمیرات آریستون یعنی شرکت تعمیراتی خانه امداد ارائه می‌شود.ما با داشتن تیمی مجرب و متخصص از تکنسین‌ها و مهندسین، قادر به رفع انواع خرابی‌های ناشی از عملکرد نادرست یا سایش قطعات محصولات آریستون در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیت بالا هستیم. 

مجموعه خانه امداد خدمات تعمیرات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهدو هدف آن ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفت می باشد. با ثبت درخواست تعمیرکاران ما در زمان هماهنگ شده به منزل شما مراجعه کرده و پس از عیب یابی محصول در محل هزینه خدمات و راه حل های موجود را برای شما بازگو خواهند کرد و در ادامه در صورت تمایل شما خدمات تعمیرات و در صورت لزوم تعویض قطعات صورت خواهد گرفت.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات آریستون در محل به شرح زیر است:

  1. شما می توانید فرآیند تعمیر محصولات آریستون خود را از نزدیک مشاهده کنید.
  2. مهم تر از هر چیز نیازی به جابجایی دستگاه نیست در نتیجه دیگر لازم نیست هزینه های سنگین برای حمل و نقل لوازم خانه خود پرداهت کنید.
  3. با اعزام تعمیرکار به محل مورد نظرتان در زمان صرفه جویی می شود.

برای ثبت درخواست تعمیر محصولات آریستون کافی است با تلفن های ما 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید و یا از طریق دکمه درخواست تعمیر و پرکردن فرم اقدام به ثبت درخواست خود کنید. در ادامه همکاران ما با شما تماس گرفته و پس از پرسیدن سوالات بیشتر در مورد دستگاه، زمانی برای حضور تعمیرکار با شما هماهنگ خواهند کرد.

نمایندگ-تعمیرات-آریستون

نمایندگی تعمیرات آریستون

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط با نمایندگی تعمیرات آریستون