تعمیر مسواک برقی

اگر مسواک برقی شما خراب شده است برای دریافت خدمات در زمینه تعمیر مسواک برقی اورال-بی، جیمی، کلگیت و دکتر بی و...کافیست در همین صفحه روی دکمه درخواست تعمیر کلیک کنید.سپس با پرکردن فرم متخصصین ما برای تعمیر دستگاه شما در محل حاضر می شوند.

021-44763586
خدمات تعمیرات لوازم منزل
تماس با خانه امداد
با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیر در محل
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
24 / 7
پشتیبانی و راهنمایی
تعمیر مسواک برقی

تعمیر مسواک برقی

14:33 1402/05/07 تعمیرات لوازم شخصی

مسواک برقی یک وسیله‌ای است که با استفاده از انرژی الکتریکی، سر مسواک را به صورت خودکار حرکت می‌دهد. تا قدرت پاک کنندگی بهتری را برای دندان های خود تجربه نمایید در نظر داشته باشید این حرکت باعث می‌شود که مسواک بتواند به طور کارآمدتر از مسواک‌های سنتی، پلاک و آلودگی‌های دندان‌ها را برطرف کند.مسواک برقی دارای انواع مختلفی است که بر اساس شکل، سرعت، شدت و نحوه حرکت سر مسواک تفاوت دارند.اما امکان دارد مسواک برقی روشن نشود، شارژ نشود، کار نکند یا به هر دلیل خراب شود. در صورتی که دستگاه شما مشکلی دارد، میتوانید برای تعمیر مسواک برقی از خدمات خانه امداد بهره مند شوید.

تعمیر مسواک برقی، همه برندها

آیا تا کنون با روشن نشدن یا کار نکردن مسواک برقی خود مواجه شده‌اید؟ این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد مثل ضربه دیدن مسواک برقی، صحیح شارژ نشدن یا کاهش عملکرد باتری. اگر مسواک برقی شما گارانتی داشته باشد، می‌توانید برای خرید و یا تعمیر آن به نمایندگی مربوطه مراجعه کنید. چنانچه مدت زمان گارانتی مسواک برقی شما به پایان رسیده باشد، می‌توانید از امکانات مجموعه ما استفاده کنید و تعمیر مسواک برقی خود را به ما بسپارید. فرقی ندارد که برند مسواک برقی شما چیست، تیم حرفه‌ای ما خدمات تعمیر انواع برندهای مختلف را با قیمتی منصفانه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر مسواک برقی شما خراب شده و به دنبال حل این مشکلات هستید در ادامه با ما همراه باشید.

خرابی‌های رایج مسواک برقی

ضعیف بودن باتری:

برخی مواقع مسواک برقی شما دچار مشکلاتی می‌شوند که توسط خودتان قابل تشخیص و رفع است. برای رفع مشکل باتری ضعیف می‌توانید راهکارهای زیر را امتحان کنید: 

در ابتدا باید مسواک برقی را به صورت کامل شارژ کنید. برای مسواک برقی‌ها این زمان غالبا ۲۴ ساعت است.

اگر مسواک برقی قدیمی‌ست و قابلیت شارژ ندارد از باتری جدید با برندی معتبر و با کیفیت استفاده کنید.

اگر مسواک برقی شما دارای تنظیمات برای خاموش کردن آن با هدف حفظ باتری است آن را بررسی و غیر فعال کنید.

برای افزایش طول عمر مسواک برقی آن را در مدت زمان کوتاه تری استفاده کرده و سپس خاموش کنید.

خرابی موتور مسواک برقی:

در بسیاری از مواقع با ورود گرد و غبار به داخل موتور امکان استفاده از مسواک برقی را نداریم. برای رفع این مشکل سر مسواک برقی  را از بدنه جدا کنید و آن را شستشو دهید.

درصورت ضعیف بودن باتری ممکن است موتور مسواک برقی به درستی کار نکند پس باتری را تعویض کنید.

خرابی سويیچ روشن و خاموش مسواک برقی:

گاهی به دلیل کثیف شدن سوییچ مسواک برقی دچار مشکل می‌شود که می‌توانید با استفاده از الکل معمولی و یک قطعه پارچه‌ی نرم آن را تمیز کنید.

اگر مشکل خرابی سوییچ باشد می‌توانید آن را تعویض کنید و یک سوییچ جدید تهیه کنید.

اگر سوییچ در محل مناسب خود قرار نگرفت، با استفده از یک قطعه‌ی پلاستیکی نرم آن را تنظیم کنید.

خرابی سیم مسواک برقی:

ابتدا سر مسواک را از بدنه به آرامی جدا کنید.

در صورت بررسی اگر سیم خراشیده شده بود، می‌توانید با کمک چسب الکتریکی سطح خراشیده شده را به خوبی پوشش دهید تا مسواک برقی دوباره کار کند و در صورت شکستگی سیم مسواک باید آن را تعمیر کنید.

خرابی شارژر مسواک برقی:

آیا هنگامی که مسواک برقی خود را به شارژر متصل می‌کنید به نور چشمک زن توجه کرده‌اید؟ اگر چراغ‌ها به طور عادی کار کنند مسواک برقی شما دچار مشکل شده است و همچنین بعد از یک ساعت شارژ شدن مسواک برقی با کمی گرم شدن آن می‌توان فهمید که مسواک برقی سالم است.

وقتی نه چراغ و نه مسواک روشن نمی‌شود شارژر خراب است. بعد از چک کردن کامل شرایط و اطمینان از سالم بودن پریز برق و خرابی شارژر حتما به تعمیرکار مراجعه کنید زیرا قطعات به کار رفته در این تجهیزات بسیار گران قیمت است که به سطح دانش تخصصی نیاز دارد، متخصصین ما با داشتن دانش و سابقه طولانی در این زمینه با خیال راحت تعمیر مسواک برقی خو را به ما بسپرید.

تعمیرمسواک برقی در غرب تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند دستگاه شما، همراه با ارائه گارانتی معتبر توسط تعمیرکاران متخصص در منزل شما انجام می شود.برای ثبت درخواست خدمات تعمیر مسواک برقی در سایت تخصصی تعمیرات لوازم شخصی خانه امداد با شماره تلفن 44763586-021 یا 9527017-0912 تماس بگیرید.

تعمیر قسمت‌های داخلی مسواک برقی

اگر یکی از قطعات داخلی مسواک برقی شما شکسته است و خودتان کمی اهل فن هستید و با کار با ابزار و پیچ‌گوشتی آشنا هستید، می‌توانید برای تعویض قطعه شکسته شده اقدام کنید.

ابتدا قطعه‌های مختلف مسواک برقی را با دقت از هم جدا کنید. اگر ممکن است از مراحل انجام کار خود فیلم بگیرید تا بتوانید قطعات مسواک برقی را دوباره و بدون فراموشی به یکدیگر متصل کنید.

چنانچه قطعه مورد نظرتان قابل تعویض است، آن را تهیه و تعویض کنید.

اگر قابل تعویض نیست می‌توانید قطعه‌های شکسته شده را با چسب مخصوص به هم بچسبانید تا مسواک برقی‌تان دوباره کار کند.

اگر انجام این کارها برای‌تان دشوار است، نگران نباشید ما در کنارتان هستیم.

خرابی‌های پیچیده‌تر مسواک برقی

گاهی خرابی‌های مسواک برقی به صورتی است که حتما یه یک تعمیرکار متخصص نیاز دارد و توسط خودتان قابل رفع نیست.برای رفع این مشکلات مشاوران و تعمیرکاران حرفه‌ای مجموعه‌ی ما آماده‌ی کمک رسانی به شما در هر ساعتی از شبانه روز می‌باشند.

تعمیر مسواک برقی در غرب تهران

چنانچه شما ساکن منطقه‌ی غرب تهران هستید می‌توانید با ثبت درخواست تعمیر مسواک برقی از انواع خدمات ما بهره‌مند شوید.

همچنین امکان ثبت درخواست به صورت آنلاین و شبانه روزی برای سهولت در انجام کار شما امکان پذیر است.

تعمیر مسواک برقی در محل

اگر شاغل هستید و شرایط تعمیر مسواک برقی خود به صورت حضوری را ندارید، با خدمات سایت ما دیگر نگران این مشکل نباشید. ما با ارسال تعمیرکار به محل و ارائه‌ی خدمات پیکی خیال‌تان را بابت تعمیر مسواک برقی‌تان آسوده خواهیم کرد.

هزینه‌ی تعمیر مسواک برقی

هزینه‌ی تعمیر با توجه به مدل دستگاه و قسمت آسیب دیده متفاوت می‌باشد. بنابراین نمی‌توان هزینه‌ای ثابت و مشخص را برای انواع خرابی‌ها و تعمیرات تعیین کرد. اما خیال‌تان می‌تواند بابت قیمت‌های منصفانه ما راحت باشد.

نواع برند‌های مسواک برقی

در ادامه به تعدادی برند که شرکت تعمیراتی خانه امداد خدمات ارائه میدهد می پردازیم: 

• باطری خور یا برقی

• هواوی

• واتر جت

• پرو اکسپرت

• میجیا

• کارینا

• جیمی

• براون

• سامسونگ

• اورال ـ بی

• چیکو

• پاناسونیک

• رمینگتون

• فیلیپس

مسواک برقی شما از هر یک از برندهای بالا که باشد تیم حرفه‌ای ما با دانش تخصصی خود قادر به تعمیر آن خواهد بود. چنانچه مسواک برقی شما عمر خودش را کرده باشد و دیگر قابل تعمیر نباشد می‌تواند خیال‌تان راحت باشد که این موضوع را با شما در میان خواهیم گذاشت تا از تحمیل هزینه اضافی بر شما جلوگیری نماییم. زیرا چیزی که بیش از همه برای ما اهمیت دارد، صداقت با مشتری و تامین رضایت آن‌ها است و همین موضوع امنیت و برکت کسب‌وکار ما را تضمین می‌کند.

 

#کلمات کلیدی

تعمیر مسواک برقی

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط با تعمیر مسواک برقی