تعمیر اپیلیدی

اگر دستگاه اپیلیدی شما با مشکل مواجه شده و وقت تحویل انرا به تعمیر گاه های حضوری ندارید ما اینجاییم تا با تمام توان به شما کمک کنیم.خانه امداد با تیمی از تکنسین های مجرب در کنار شماست تا خرابی دستگاه های شما را در سریع ترین زمان ممکن رفع کند.

021-44763586
خدمات تعمیرات لوازم منزل
تماس با خانه امداد
با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیر در محل
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
24 / 7
پشتیبانی و راهنمایی
تعمیر اپیلیدی

تعمیر اپیلیدی

14:32 1402/05/07 تعمیرات لوازم شخصی

اگر برای از بین بردن موهای زاید از اپیلیدی، مو کن برقی یا همان اپیلاتور استفاده مینمایید و الان روشن نمیشود، شارژ نمیشود، کار نمیکند، صدای زیادی دارد، موچین ها باز و بسته نمیشوند یا هر مشکل دیگری که دارد، برای تعمیر اپیلیدی میتوانید از خدمات خانه امداد بهره مند شوید.

 نحوه تماس جهت تعمیر مسواک برقی درخانه امداد

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر مسواک برقی در تهران به شرح زیر است:

 ابتدا می توانید با نزدیک ترین شعبه نمایندگی خانه امداد از طریق شماره تلفن 02144763586 تماس بگیرید.

همچنین با مراجعه به سایت خانه امداد می توانید درخواست تعمیر خود را ثبت کنید.

تعمیر اپیلیدی در غرب تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند دستگاه شما، همراه با ارائه گارانتی معتبر توسط تعمیرکاران متخصص در منزل شما انجام می شود. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر اپیلیدی در سایت تخصصی تعمیرات لوازم شخصی خانه امداد با شماره تلفن 44763586-021 یا 9527017-0912 تماس بگیرید.

 مشکلات رایج اپیلیدی

اپیلیدی شارژ نمی‌شود

مدتی است که متوجه شده‌اید دستگاه، آنطور که باید شارژ نمی‌شود و از قدرت کافی برخوردار نیست. اولین قدم برای رفع این مشکل، بررسی کردن پریز برق است. دوشاخه اپیلیدی را از برق بکشید و پریز‌های دیگر را امتحان کنید و ببینید که آیا دستگاه روشن می‌شود یا نه؟

اگر مشکلی در پریز نیست و برق به درستی جریان دارد و هنوز اپیلاتور شارژ نمی‌شود، باید کابل شارژ را بررسی کرده و ببینید به درستی در سوکت دستگاه قرار گرفته است یا خیر. گاهی اوقات این تنها، اتصال نادرست کابل است که مانع از شارژ دستگاه می‌شود. در برخی موارد نیز، عدم شارژ اپیلاتور می‌تواند مربوط به تقلبی بودن کابل دستگاه باشد.

اپیلیدی روشن نمی‌شود

دکمه پاور اپیلیدی را فشرده‌اید، اما دستگاه روشن نمی‌شود. اگر به چراغ دستگاه دقت کنید، متوجه می‌شوید که به رنگ قرمز در آمده و چشمک می‌زند. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که، دستگاه بیش از حد استاندارد داغ شود. برای رفع چنین مشکلی، باید از دستگاه استفاده نکرده و بگذارید که خنک شود. اگر بعد از گذشت دقایقی، هنوز چراغ قرمز چشمک می‌زند و موکن برقی روشن نمی‌شود، باید زمان بیشتری برای استراحت به دستگاه بدهید.

دستگاه را به برق زده‌اید، پریز سالم بوده و سوکت برق نیز به درستی جایگذاری شده است اما هنوز اپیلیدی روشن نمی‌شود. اگر از درستی تمامی موارد گفته شده اطمینان دارید، باید مشکل را در قطعه داخلی اپیلیدی یعنی موتور جستجو کنید. اگر موتور داخل دستگاه، شکسته شده باشد اپیلیدی نیز روشن نخواهد شد.

مشتریان ساکن در غرب تهران که می توانند از خدمات خانه امداد برای تعمیر اپیلیدی خود استفاده نمایند

شهران، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، باغ فیض، پونک، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، آپادانا، جنت آباد، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پیامبر، ستاری، سردار جنگل، شهرک دریا، تهرانسر، شهرک پاسداران، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک استقلال، شهرک دانشگاه، چیتگر، ویلا شهر، وردآورد، شهرک غزالی، شهرک شهرداری، دهکده المپیک، زیبا دشت، گلستان ، شریف، امید – دژبان، شهید باقری، آزادشهر، پیکان شهر، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، شهرک گلستان دهکده المپیک و... 

خاموش شدن اپیلیدی در حین کار

چنانچه اپیلیدی شما در حین کار خاموش شده است، برای عیب یابی دستگاه به بررسی موارد زیر بپردازید:

• اگر شارژ باتری کم باشد، اپیلیدی ممکن است در حین کار خاموش شود. سعی کنید قبل از استفاده از اپلیدی آن را به طور کامل شارژ کنید و قبل از شروع به کار حتما شارژ باتری را بررسی کنید.

• چنانچه اپیلیدی در حین استفاده بیش از حد گرم شود، برای جلوگیری از آسیب دیدگی دستگاه به طور خودکار خاموش می شود. سعی کنید در حین استفاده به دستگاه کمی استراحت دهید.

• در صورتی که موتور دستگاه دچار ایراد شده باشد، دستگاه در حین کار خاموش می شود که باید موتور را بررسی کنید.

• اگر در حین استفاده فشار زیادی به سر اپیلیدی وارد کنید، باعث اضافه بار و خاموش شدن موتور خواهد شد.

مدل ها و برندهای اپیلیدی که خانه امداد آن هارا تعمیر می کند

• براون

• فیلیپس

• اپتیما

• پرنسلی

• پاناسونیک

• جیمی

• لیمکس

• سوکانی

• وی جی ار

• روزیا

• و …

#کلمات کلیدی

تعمیر اپیلیدی

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط با تعمیر اپیلیدی