تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر

اگر ماشین ریش تراش اصلاح، یا موزر شما با مشکلاتی مواجه شده است و نیاز به تعمیر دارد، می توانید از دو روش ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید تا متخصصین خانه امداد برای کمک به شما در محل شما حاضر شوند.

021-44763586
خدمات تعمیرات لوازم منزل
تماس با خانه امداد
با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیر در محل
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
24 / 7
پشتیبانی و راهنمایی
تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر

تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر

14:32 1402/05/07 تعمیرات لوازم شخصی

 نحوه تماس جهت تعمیر ریش تراش و موزر برقی و شارژی درخانه امداد

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر ریش تراش و موزر برقی و شارژی در تهران به شرح زیر است:

 ابتدا می توانید با نزدیک ترین شعبه نمایندگی خانه امداد از طریق شماره تلفن 02144763586 تماس بگیرید.

همچنین با مراجعه به سایت خانه امداد می توانید درخواست تعمیر خود را ثبت کنید.

تعمیر ریش تراش در غرب تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند دستگاه شما، همراه با ارائه گارانتی معتبر توسط تعمیرکاران متخصص در منزل شما انجام می شود. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر ریش تراش در سایت تخصصی تعمیرات لوازم شخصی خانه امداد با شماره تلفن 44763586-021 یا 9527017-0912 تماس بگیرید.

تعمیر ریش تراش و موزر برقی و شارژی

ماشین اصلاح صورت یک وسیله کاربردی برای آقایان محسوب می شود. البته کاربرد ریش تراش و موزر صرفا برای آقایان نیست و امروزه در آرایشگاههای زنانه و مردانه نیز کاربرد دارد. از این رو در هر صورت بروز هر ایراد در این وسیله خوشایند هیچ کسی نیست و نمی شود تعمیر ریش تراش، تعمیر موزر شکسته و تعمیر موزر شارژی را به تعویق انداخت. ما در ادامه راهکارهای عیب یابی و تعمیر ماشین اصلاح صورت و تعمیر موزر برقی را برایتان شرح خواهیم داد. تا در موارد سطحی بتوانید خودتان به تعمیر ماشین ریش تراش بپردازید و یا در هنگام مراجعه به مرکز تعمیرات ریش تراش بتوانید اطلاعات درست در اختیار آنها قرار دهید.

علت شارژ نشدن ریش تراش

اگر ماشین اصلاح شما شارژ نمی شود، دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که در زیر برخی از مراحل عیب یابی برای حل مشکل ذکر شده است:

مطمئن شوید که آداپتور برق به درستی وصل شده است. دوشاخه یا آداپتور برق معیوب می تواند از شارژ شدن ماشین اصلاح جلوگیری کند.

اگر ماشین اصلاح با باتری کار می کند، باتری دستگاه را بررسی کنید. بررسی کنید که کاملا شارژ شده است یا خیر و آیا باتری آن سالم است.

گاهی اوقات درگاه شارژ ممکن است با کثیفی یا سایر مواد زائد مسدود شود. پورت شارژ را با یک برس یا پارچه تمیز به آرامی تمیز کنید.

اگر مشکل شارژ نشدن ریش تراش برطرف نشد، می توانید باتری را تعویض کنید و ببینید که آیا با این کار مشکل حل می شود یا خیر.

در صورتی که باز هم دستگاه شارژ نمی شود، برای تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر خود می توانید با تکنسین های خانه امداد تماس حاصل نمایید.

مشتریان ساکن در غرب تهران که می توانند از خدمات خانه امداد برای تعمیر ریش تراش و موزر برقی و شارژی خود استفاده نمایند

شهران، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، باغ فیض، پونک، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، آپادانا، جنت آباد، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پیامبر، ستاری، سردار جنگل، شهرک دریا، تهرانسر، شهرک پاسداران، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک استقلال، شهرک دانشگاه، چیتگر، ویلا شهر، وردآورد، شهرک غزالی، شهرک شهرداری، دهکده المپیک، زیبا دشت، گلستان ، شریف، امید – دژبان، شهید باقری، آزادشهر، پیکان شهر، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، شهرک گلستان دهکده المپیک و... 

علت داغ شدن ریش تراش در حین کار چیست؟

اگر ریش تراش سریع داغ می شود عواملی چون فرسایش چرخ دنده ها و خرابی فنرهای ریش تراش می تواند علت داغ شدن موتور ماشین ریش تراش شود. بالا رفتن حرارت موتور می تواند به قسمت های دیگر نیز آسیب برساند. ازین رو سریعا نسبت به تعمیر ماشین اصلاح صورت اقدام کنید.

علت دیگر گرم شدن ریش تراش در حین کار نیم سوز شدن موتور ریش تراش است. نیم سوز شدن موتور در واقع به علت اتصال در کلاف آرمیچر و سیم پیچ موتور ایجاد می شود. در صورت وقوع این ایراد جهت تعمیر ریش تراش شارژی باید سیم پیچ نیم سوز شده سریعا تعویض شود.

خانه امداد تعمیر کدام برندها و مدل های ریش تراش  را انجام می دهد؟

  • ریش تراش برقی یا شارژی
  • ماشین اصلاح خط زن
  • ریش تراش فویلی یا توری
  • چرخشی یا دوار
  • انواع موزر

اگر ماشین ریش تراش شما در برندهای زیر و سایر برندها و مدل ها دچار خرابی شده است، می توانید از خدمات خانه امداد برای تعمیر آنها استفاده نمایید

  • براون Braun
  • فیلیپس Philips
  • پاناسونیک Panasonic
  • رمینگتون Remington
  • کیمی Kemei
  • جیمی Geemy
  • وی جی آر VGR
  • مک استایلر
  • موزر Moser
  • و …

 

#کلمات کلیدی

تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط با تعمیر ریش تراش، ماشین اصلاح و موزر