نمایندگی تعمیرات آرچلیک

نمایندگی تعمیرات آرچلیک خانه امداد یکی از معتبرترین و مجرب ترین مراکز خدماتی در زمینه تعمیر لوازم خانگی برند آرچلیک است. این نمایندگی با دارا بودن کادری متخصص و مجهز به تجهیزات پیشرفته، قادر به ارائه خدمات با کیفیت و سرعت بالا به مشتریان خود است.برای استفاده از خدمات تعمیرات شرکت خانه امداد می توانید در همین صفحه از طریق دکمه درخواست تعمیر اقدام به ثبت درخواست خود فرمایید تا تکنسین های ما در محل شما در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

021-44763586
خدمات تعمیرات لوازم منزل
تماس با خانه امداد
با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیر در محل
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
24 / 7
پشتیبانی و راهنمایی
نمایندگی تعمیرات آرچلیک

نمایندگی تعمیرات آرچلیک

17:19 1402/05/07 برند های لوازم خانگی

فهرست عناوین

  1. تاریخچه برند آرچلیک
  2. درباره شرکت آرچلیک
  3. تعمیر محصولات آرچلیک در غرب تهران
  4. مناطق تحت پوشش خانه امداد درغرب تهران
  5. تعمیر محصولات آرچلیک در محل

تاریخچه برند آرچلیک

آرچلیک یک برند جهانی است که در بیش از 140 کشور دنیا حضور دارد و با داشتن بیش از 30000 نفر پرسنل و 22 کارخانه در 9 کشور، توانایی تولید بالغ بر 30 میلیون محصول در سال را دارد. آرچلیک به عنوان یک برند پویا و رشدگیر، همواره به دنبال افزایش سهم بازار خود است و با اتخاذ استراتژی های مناسب بازاریابی و فروش، سعی می کند نظر مشتری را جلب کند.

درباره شرکت آرچلیک

آرچلیک یک برند ترکیه ای است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند. این برند در سال 1955 تاسیس شد و از آن زمان تا کنون با ارائه محصولات با کیفیت و قابل اعتماد، جایگاه خود را در بازار جهانی به دست آورده است. آرچلیک به عنوان یک برند پیشرو در صنعت لوازم خانگی، بر روی نوآوری و پایداری تمرکز دارد و هدف آن ارتقای سطح زندگی مشتریان است. آرچلیک دارای محصولات متنوعی است که شامل یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، فر، مایکروویو، هود، بخارپز، قهوه ساز، آبسردکن، تلویزیون، کولر گازی و ... می شود.

ما در شرکت تعمیراتی خانه امداد با استفاده از بهترین و مجرب ترین کادر حرفه ای تکنسین های غرب تهران در تلاشیم مشکل شمارا با بهترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن درباره محصولات این شرکت ترکیه ای رفع کنیم.

شما میتوانید با استفاده از دکمه درخواست تعمیر، درخواست خود را با پرکردن فرم درخواست ثبت کنید تا شرکت تعمیراتی خانه امداد با شما تماس گرفته و با دریافت اطلاعات مورد نیاز تکنسین را با  شما جهت رفع مشکل هماهنگ کند.

روش دیگر ارتباط با نمایندگی تعمیرات آرچلیک و ثبت درخواست تعمیر، تماس با شرکت تعمیراتی خانه امداد است،شما میتوانید از طریق شماره تماس های  44763586-021 یا 9527017-0912  باما ارتباط برقرار کنید و از خدمات شرکت تعمیراتی خانه امداد استفاده کنید.

تعمیر محصولات آرچلیک در غرب تهران

نمایندگی تعمیرات آرچلیک در غرب تهران با استفاده از خدمات رسمی تعمیرات آموزش دیده در محل به عیب یابی و رفع عیب در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت میپردازد. 

محصولاتی که شرکت خانه امداد خدمات ارائه میدهد: 

  1. تعمیر یخچال ، یخچال فریزر ، ساید بای ساید و یخچال دوقلو آرچلیک
  2. تعمیر انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک ، درب از جلو و بالای آرچلیک
  3. تعمیر انواع ماشن ظرفشویی ارچلیک
  4. تعمیر چایساز ، کتری برقی ، قهوه ساز و اسپرسوساز آرچلیک
  5. تعمیر آبمیوه گیری و مخلوط کن آرچلیک
  6. تعمیر توستر و سرخ کن آرچلیک
  7. تعمیر اتو بخار و دستی ارچلیک

نمایندگی-تعمیرات-آرچلیک

تعمیرات آرچلیک در غرب تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند دستگاه شما، همراه با ارائه گارانتی معتبر توسط تعمیرکاران متخصص در منزل شما انجام می شود. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر محصولات آرچلیک در خانه امداد با شماره تلفن 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش خانه امداد درغرب تهران

منطقه هایی که مشتریان ساکن در غرب تهران می توانند از خدمات خانه امداد برای تعمیر محصولات آرچلیک خود استفاده نمایند در ذیل آمده است،چنان چه در موقعیت های مکانی زیر حضور دارید و دستگاه برند آرچلیک شما با مشکل مواجه مواجه شده است کافی است فقط با شرکت تعمیراتی خانه امداد تماس حاصل فرمایید کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و به عیب یابی و رفع آن مشکل با بهترین کیفیت می پردازند:

شهران، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، باغ فیض، پونک، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، آپادانا، جنت آباد، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پیامبر، ستاری، سردار جنگل، شهرک دریا، تهرانسر، شهرک پاسداران، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک استقلال، شهرک دانشگاه، چیتگر، ویلا شهر، وردآورد، شهرک غزالی، شهرک شهرداری، دهکده المپیک، زیبا دشت، گلستان ، شریف، امید – دژبان، شهید باقری، آزادشهر، پیکان شهر، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، شهرک گلستان دهکده المپیک و... 

تعمیر محصولات آرچلیک در محل

تعمیر محصولات آرچلیک در محل یکی از خدماتی است که توسط نمایندگی تعمیرات آرچلیک یعنی شرکت تعمیراتی خانه امداد ارائه می‌شود.ما با داشتن تیمی مجرب و متخصص از تکنسین‌ها و مهندسین، قادر به رفع انواع خرابی‌های ناشی از عملکرد نادرست یا سایش قطعات محصولات آرچلیک در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیت بالا هستیم. برای درخواست تعمیر محصولات کافی است با تلفن های ما 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید و یا از طریق دکمه درخواست تعمیر و پرکردن فرم اقدام به ثبت درخواست خود کنید.

مجموعه خانه امداد خدمات تعمیرات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. هدف مجموعه خانه امداد ارائه خدمات در سریع ترین زمان می باشد. مزایای استفاده از خدمات تعمیرات آرچلیک در محل به شرح زیر است:

  1. می توانید فرآیند تعمیر محصولات آرچلیک خود را از نزدیک مشاهده کنید.
  2. نیازی به جابجایی دستگاه نیست در نتیجه پرداخت هزینه های سنگین هم  برای حمل و نقل حذف می شود.
  3. با اعزام تعمیرکار به محل مورد نظرتان در زمان صرفه جویی می شود بدون از دست دادن زمان خود دستگاه را برایتان تعمیر میکنیم.

نمایندگی-تعمیرات-آرچلیک

نمایندگی تعمیرات آرچلیک

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط با نمایندگی تعمیرات آرچلیک