راهنمای خرید جاروبرقی بوش

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

15:05 1402/12/09 مقالات , راهنمای خرید لوازم خانگی
بوش یکی از برندهای معتبر در تولید لوازم خانگی است که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، محبوبیت زیادی در بازار به دست آورده است. مرغوبیت و کیفیت عالی قطعات تولید شده توسط این برند، باعث جذب افراد زیادی در سراسر جهان شده است.

معرفی برند بوش

بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما می‌کند را ازدست دهیم! این شعار بوش، برندی نام آشنا و پر آوازه با بیش از یک قرن سابقه در جهان است که برای اولین بار در سال 1886 توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. شرکت رابرت بوش از پیشگامان صنعت آلمان و بزرگ‌ترین تأمین کننده لوازم برقی و لوازم خانگی جهان است، برای آشنایی بیشتر با این برند با ما در مقاله راهنمای خرید جاروبرقی بوش همراه باشید.

بوش یکی از 10 شرکت بزرگ آلمان بوده و شهرت آن بیشتر در زمینه تامین قطعه خودرو است. این شرکت پیشرو بازار شمع خودرو، انژکتور و ترمز بوده و در چهار حوزه لوازم خانگی و کارگاهی، فناوری‌‌های صنعتی، خودرو و انرژی و ساخت و ساز فعالیت می‌کند. جالب است بدانید 92% سود حاصل از فعالیت‌های بوش صرف کارهای خیریه و عام‌المنفعه می‌شود.

از آنجائیکه جاروبرقی یکی از ضروری ترین ابزارهایی است که وجودش در هر خانه ای الزامیست. درحقیقت، انتخاب یک جاروبرقی قوی و کارآمد که عصای دست‌تان باشد و منزل‌تان را پاکیزه کند از مهم‌ترین و اولین اقدامات برای تجهیز خانه است. خوشبختانه، این روزها برندهای خوب و متنوعی وجود دارند که انواع مدل‌های این دستگاه را تولید می‌کنند. چنانچه قصد خرید جاروبرقی بوش را دارید با ما همراه باشید تا شما را با امکانات و تکنولوژی این دستگاه بیشتر آشنا کنیم. در مقاله راهنمای خرید جاروبرقی بوش ،خانه امداد سعی دارد جاروبرقی بوش را برای شما معرفی و از ویژگی ها و مزایای این کالای مرغوب شما را آگاه سازد با ما همراه باشید.

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

فهرست عناوین

  1. معرفی برند بوش
  2. جاروبرقی بوش خوبه؟
  3. جاروبرقی های بوش چه امکاناتی دارند؟
  4. خدمات پس از فروش جاروبرقی های بوش در ایران چطور است؟
  5. مقایسه جاروبرقی های بوش با محصولات رقیب
  6. هزینه خرید جاروبرقی بوش
  7. گران ترین جاروبرقی بوش کدام است؟
  8. ارزان ترین جاروبرقی بوش کدام است؟

جاروبرقی بوش خوبه؟

افراد زیادی بدنبال خرید جاروبرقی برای تمیز کردن خانه خود میباشند، آنها در میان مدل‌ها و برندهای مختلف و متفرقه بازار گیج می‌شوند. به هر حال مطمئنا با کمی تحقیق و مطالعه راهنمای خرید جاروبرقی بوش ، با برند بوش آشنا خواهند شد. همه مدل‌های جاروبرقی بوش در آنها از بهترین مواد اولیه و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است  و کیفیت بالای آنها در عملکرد باعث شده تا طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کنند. اگر شما هم شک دارید که جاروبرقی بوش بخرم یا نه، بهتر است به مزایا و معایب جاروبرقی بوش بپردازیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. چرا که می‌خواهیم تمامی مزایا و معایب جاروبرقی‌های بوش را بیان کنیم.و شما خود به این سئوال پاسخ خواهید داد. ؟

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

جاروبرقی های بوش چه امکاناتی دارند؟

جاروبرقی‌های بوش امکانات متنوعی دارند که در ادامه مقاله راهنمای خرید جاروبرقی بوش به 6 مورد از آنها میپردازیم :

1- مکش قدرتمند

در این قسمت از راهنمای خرید جاروبرقی بوش باید بدانید، جاروبرقی‌های بوش مجهز به موتورهایی با کارایی بالا هستند که با اتکا به موتوری قدرتمند و پیشرفته ، امکان کشیدن هر نوع کثیفی و آشغال را به سمت دهانه برس خود دارد. توان موتور جاروبرقی‌های بوش معمولا بین ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است، در نتیجه شما می‌توانید با خیال راحت، خانه‌های بزرگ یا کوچک خود را تمیز و پاکیزه کنید. از آنجائیکه جاروبرقی بوش مکش بالایی دارد، طبیعتا سرعت جاروکشیدن با آن بیشتر می‌شود؛ بنابراین زمان کمتری را صرف تمیز کردن محیط زندگی خود خواهید کرد.

2- دوام و قابلیت اطمینان برای استفاده طولانی‌مدت

بوش به دلیل تعهد خود به تولید محصولات بادوام و قابل‌اعتماد مشهور است. جاروبرقی‌های آن ساخته‌شده از مواد باکیفیت بالا و مستحکم است. سرمایه‌گذاری در جاروبرقی بوش عملکرد طولانی‌مدت را تضمین می‌کند، نیاز به تعویض مکرر را کاهش می‌دهد و ارزش عالی را برای پول شما ارائه می‌دهد.

3- تطبیق‌پذیری و لوازم جانبی کامل

جاروبرقی‌های بوش با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، لوازم جانبی و ملحقات مختلفی ارائه می‌دهند که می‌تواند تجربه استفاده از جاروبرقی را بهبود بخشد.

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

4- سرو صدای کم

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که میتوان در راهنمای خرید جاروبرقی بوش به آن اشاره کرد این است که جاروهای بوش می‌توان به سر و صدای کم و موتور قوی اشاره کرد. جالب است بدانید که جاروبرقی‌های قدیمی صدایی معادل ۸۰ دسی بل تولید می‌کردند که این میزان در جاروبرقی بوش به ۷۰ دسی بل رسیده‌است.

5- بوش برای هر سلیقه‌ای جاروبرقی دارد

زمان خرید جاروبرقی چه چیز برایتان اولویت بیشتری دارد؛ برند، مدل، رنگ، قیمت، قابلیت‌های فنی یا کاربری ساده؟ تمامی این موارد را می‌توانید در جاروبرقی‌های بوش پیدا کنید. از این رو شرکت بوش با در نظر گرفتن این موضوع که افراد با سلایق و نیازهای مختلف اقدام به خرید جاروبرقی می‌کنند، جاروبرقی‌های خود را در سه گروه؛ جاروبرقی کیسه‌ای، جاروبرقی عصایی و جاروبرقی مخزن‌دار به بازار عرضه کرده‌است. هر یک از این گروه‌ها دارای مدل‌، رنگ، ابعاد و قیمت‌های مختلف و متنوع هستند تا هر کس با هر سلیقه، بتواند جاروبرقی مد نظر خود را با رضایت خاطر خریداری کند.

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

6- جارو برقی بوش مجهز به فیلتر هپا

یکی از مشکلات رایجی است که اکثر کاربران با آن مواجه هستند، پخش شدن گردوغبار در هوا حین جاروکشیدن است . حال اگر فرد با مشکلات ریوی یا تنفسی نیز مواجه باشد، اوضاع وخیم‌تر هم خواهد شد. بوش در جاروبرقی‌های خود با تعبیه فیلتر نسل جدید هپا این مشکل را به کلی رفع کرده‌است.

در این مرحله از راهنمای خرید جاروبرقی بوش باید بدانید، این فیلتر میتواند ؛ ذرات ریز گردوغبار موجود در هوای اطراف جاروبرقی را به سمت خود جذب کرده و مانع از پخش شدن آن‌ها شود تا از این طریق محیط را کاملا پاکسازی و بهداشتی نماید. فیلتر هپا، فیلتری ضد آلرژی است که مطابق با استاندارد جهانی NSF و تکنولوژی روز دنیا تهیه و تولید شده‌است. این فیلترها انواع مختلفی دارد که تمامی آن‌ها قابلیت شست‌وشو را دارند. البته فیلترهای هپا پس از یکسال نیاز به تعویض دارند.

جاروبرقی‌های بوش امکانات زیادی دارند و یک محصول ایده‌آل برای منزل شما محسوب می‌شوند. همچنین، جاروبرقی‌های بوش نسبت به امکاناتی که در اختیار خریداران قرار می‌دهند، قیمت مناسبی هم دارند. سایر ویژگی‌های جاروبرقی‌های بوش عبارتند از طول عمر بالا، کیفیت خوب، طراحی زیبا، تنوع مدل‌ها و مصرف نرؤی بسیار پائین وغیره.

مقایسه جاروبرقی های بوش با محصولات رقیب

چنانچه شما قصد خرید یک جاروبرقی خوب را دارید، بدون شک یکی از گزینه‌های اصلی که به ذهن خطور میکند، جاروبرقی بوش است. این برند با توجه به داشتن تنوع بالای مدل‌های جاروبرقی، میتواند بعنوان  یک پیشنهاد خوب و جذاب در بازار مطرح باشد، در ادامه راهنمای خرید جاروبرقی بوش به مقایسه جاروبرقی های بوش با محصولات رقیب میپردازیم باما همراه باشید.

تنوع این جارو برقی در ایران به حدود 30 نوع مختلف میرسد ، با توجه به تنوع بسیار این جاروبرقی هر کس خواهد توانست با توجه به سلیقه و نیاز خود مدل متناسب را انتخاب و خرید نماید. بعضی از مدل‌های جاروبرقی بوش مجهز به کمپرسورمیباشند که این خصوصیت باعث کاهش صدا، افزایش قدرت مکش، و کاهش مصرف برق خواهد بود. مکانیزم مکش قدرتمند موتورهای جاروبرقی بوش سبب شده است که این برند نسبت به رقبای خود مانند ال جی و سامسونگ برتری داشته باشد و تعداد بیشتری از مشتریان در ایران را جذب کند. جاروبرقی‌های بوش باکیفیت مناسبی در بازارعرضه می‌شوند و از نظر عملکرد و کیفیت تجربه ارزشمندی را به کاربران ارائه می‌دهند.

تعدادی از برندهای داخلی و خارجی سعی می‌کنند تا از طراحی و مشخصات جاروبرقی‌های بوش الهام لازم را بگیرند، ممکنه آنها نتوانند کیفیتی مشابه بوش را به بازار عرضه کنند اما میتوانند از طراحی آن الگو گرفته نزیک به بوش  عرضه نمایند . ناگفته نماند که قیمت جاروبرقی بوش نسبت به دیگر محصولات مشابه کمتر است که به همین دلیل شاهد افزایش فروش این محصولات هستیم. در ادامه به بررسی کامل انواع جاروبرقی های بوش خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

خدمات پس از فروش جاروبرقی های بوش در ایران چطور است؟

اما خدمات پس از فروش جاروبرقی های بوش در ایران چطور است؟ در ادامه مقاله راهنمای خرید جاروبرقی بوش پاسخ این سوال را داده ایم، قطعا هر وسیله ای با گذشت زمان و بکارگیری آن امکان دارد دچار ایراد و خرابی شود بنابر این شما قبل از خرید محصولات لوازم خانگی ضروری است به دنبال خدمات پس از فروش آن محصول باشید، جاروبرقی بوش و هر جاروبرقی دیگری هم با گذر زمان نیاز به سرویس و تعمیرنیاز خواهد داشت ، البته این را هم میدانید که کشور عزیزمان ایران با تحریم های اقتصادی درگیر است.

این امر باعث شده بسیاری از نمایندگی های رسمی برند های معتبر فعالیت اقتصادی خودرا متوفق کنند وواردات  کالاهای برند دار بطور قاچاق وارد کشور شوند به همین منظورممکن است محصول خریداری شده توسط شما گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی نداشته باشد و حتی اگر کالای شما دارای گارانتی هم باشد  ممکن است شما پس از اتمام مهلت گارانتی خود دچار مشکل شوید در این صورت راه حل چیست؟  قطعات اصلی جاروبرقی های بوش را از کجا باید تهیه کرد؟ همچنین امکان دارد شما به دلایلی از خدمات پس از فروش بعضی از نمایندگی ها رضایت نداشته باشید در این صورت چه باید کرد؟

از مهم ترین مسائل که میتوانیم در مقاله راهنمای خرید جاروبرقی بوش به آن بپردازیم خدمات پس از فروش جاروبرقی های بوش در ایران است، برای این که تعمیر و عیب یابی جاروبرقی خود را بتوانید به مطمئن ترین شکل ممکن انجام دهید چنانچه از جاروبرقی بوش استفاده می‌کنید باید بدانید که جاروبرقی بوش دارای قطعات با تکنولوژی بالایی هستند و وقتی نیاز به تعمیر داشته باشند حتما باید از خدمات پس از فروش و نمایندگی مجاز بوش یا تعمیرکار حرفه‌ای بوش کمک بخواهید، هرگونه اشتباه در تعمیر جاروبرقی بوش باعث وارد آمدن هزینه‌های زیادی برای شما خواهد شد. خانه امداد ارائه دهنده‌ی خدمات سرویس و تعمیرات تخصصی جاروبرقی بوش در غرب تهران  آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز خواهد بود . همچنین ما از قطعات یدکی اصلی جاروبرقی بوش برای تعویض قطعات استفاده می‌کنیم .

تعمیرگاه مجاز خانه امداد در غرب تهران آماده تعمیرجاروبرقی بوش شما در محل به دست متخصصین دوره دیده خود میباشد.

هزینه خرید جاروبرقی بوش

 در این مرحله از مقاله راهنمای خرید جاروبرقی بوش هزینه خرید جاروبرقی بوش را مورد بحث قرار داده ایم، هزینه خرید جاروبرقی بوش بخاط تنوع زیاد آن بسیار متنوع میباشد اگر ما بخواهیم مینیمم قیمت آن را استخراج کنیم چیزی حدود 8 میلیون تومان خواهد بود و گرانقیمت ترین آن چیزی حدود 20 میلیون تومان بنابرین انتخاب باتوجه به امکانات باید انجام گیرد .البته این رنج قیمتی با توجه به نزخ دلار نوسان خواهد داشت وشما مشتری گرامی هنگام خرید این نوسان را لحاظ نمایید.

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

گران ترین جاروبرقی بوش کدام است؟

در راهنمای خرید جاروبرقی بوش گران ترین جاروبرقی بوش را آورده ایم، جاروبرقی Bosch BWD421PRO یکی از جاروبرقی های گران قیمت بازار محسوب میگردد و قیمت آن حدود 20 میلیون تومان میباشد که با تغییر نرخ دلار در موقع فروش ممکن اسنت تغییر کند .این جارو برقی یک دستگاه قدرتمند و چند منظوره است که به شما در نظافت خشک و مرطوب کمک می‌کند. دارای توان موتور 2100 وات و قدرت مکش بالا است. با حجم مخزن 2.5 لیتر و ظرفیت مخزن آب 5 لیتر، به راحتی می‌توانید از آن برای جمع‌آوری آب و تمیز کردن زمین و فرش استفاده کنید. طول کابل برق این جاروبرقی 9 متر و شعاع کارکرد آن 12 متر است.

از ویژگی‌های اصلی جاروبرقی BWD421PRO می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قابلیت تنظیم قدرت مکش: این جاروبرقی با قدرت مکش قابل تنظیم، به شما امکان تنظیم میزان مکش را می‌دهد.
  2. فیلتر HEPA قابل شستشو: فیلتر بهداشتی و قابل شستشو HEPA، برای جذب ذرات ریز و آلرژن‌ها بسیار موثر است.
  3. کیسه گرد و خاک 2.5 لیتر: با این حجم کیسه، می‌توانید بدون نیاز به تعویض مکرر، به نظافت ادامه دهید.

راهنمای خرید جاروبرقی بوش

ارزان ترین جاروبرقی بوش کدام است؟

بد نیست در راهنمای خرید جاروبرقی بوش با ارزان ترین جاروبرقی بوش آشنا شوید، جاروبرقی بوش مدل BGC05AAA2 یکی از ارزان‌ترین جاروبرقی بوش است که با داشتن ویژگی‌ها و مزایای متعدد، تجربه یک تمیزی مناسب را برای شما فراهم می‌کند. قیمت جاروبرقی بوش به صورتی است که به راحتی می‌توانید با هزینه مناسب این محصول را خریداری کنید. قیمت این جاروبرقی در بازار با توجه به نرخ دلار 7.9 میلیون تومان میباشد که ممکن است بار تغییر نرخ دلار نوسان داشته باشد . از ویژگی‌های اصلی جاروبرقی BGC05AAA2 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بدون کیسه گرد و غبار: این جاروبرقی دارای یک مخزن گرد و غبار با ظرفیت ۱.۵ لیتر است که به راحتی قابل خالی کردن و شستشو است. این جاروبرقی نیازی به خرید و تعویض کیسه گرد و غبار ندارد و هزینه نگهداری آن کمتر است.
  2. سبک و کم حجم: این جاروبرقی با وزن تنها ۴.۴ کیلوگرم، یکی از سبک‌ترین جاروبرقی‌های بوش است که به راحتی قابل حمل و نگهداری است. این جاروبرقی دارای یک دسته حمل است که باعث می‌شود بتوانید آن را به هر جایی ببرید.
  3.  قدرت مکش مناسب: این جاروبرقی دارای موتور با توان ۷۰۰ وات است که با داشتن تکنولوژی HiSpin، قدرت مکش مناسبی را برای تمیز کردن سطوح مختلف فراهم می‌کند. این جاروبرقی همچنین دارای گرید انرژی A است که نشان‌دهنده راندمان بالای آن در مصرف انرژی است.
  4.  فیلتر هیبریدی: این جاروبرقی دارای یک فیلتر هیبریدی است که ترکیبی از فیلتر میکرونی و فیلتر فومی است. این فیلتر باعث می‌شود که هوای خروجی از جاروبرقی از گرد و غبار و ذرات ریز پاک شود و برای سلامتی شما و خانواده‌تان مفید باشد.
  5.  هزینه کم: این جاروبرقی یکی از ارزان‌ترین جاروبرقی‌های بوش است.
  6. سهولت استفاده: این جاروبرقی با توجه به اینکه ارزان ترین جاروبرقی بوش می باشد بسیار ساده و راحت در استفاده است و نیازی به تنظیمات پیچیده ندارد. شما فقط کافی است کابل را به پریز وصل کنید و با استفاده از دکمه روشن و خاموش، جاروبرقی را کنترل کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از دکمه سیم جمع کن، سیم را به صورت اتوماتیک درون جاروبرقی بکشید.
  7.  طراحی زیبا: این جاروبرقی دارای طراحی زیبا و مدرن است که با رنگ قرمز جذاب، به زیبایی خانه شما افزوده می‌شود. این جاروبرقی دارای ابعاد مناسب و شکل هندسی است که باعث می‌شود به راحتی در هر فضایی جا شود.