راهنمای خرید جاروبرقی فلر

راهنمای خرید جاروبرقی فلر

14:27 1402/11/25 مقالات , راهنمای خرید لوازم خانگی
برند FLOR یکی از شرکت‌های مطرح در تولید لوازم خانگی است که در فروشگاه‌های مختلف با محصولات آن مواجه خواهید شد. اگر قصد خرید جاروبرقی فلر را دارید و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌های این محصول هستید، به شما پیشنهاد می‌کنم با ما همراه شوید تا با بررسی کیفیت جاروبرقی فلر با ما آشنا شوید.

معرفی برند فلر

معرفی برند فلر در مقاله راهنمای خرید جاروبرقی فلر ، برند فلر یکی از برندهای بزرگ و معروف در ایران است که در زمینه تولید محصولات آشپرخانه فعالیت می‌کند. این برند با توجه به طراحی همواره مورد توجه قرار گرفته و در منازل ایرانی به عنوان یکی از برترین برندها شناخته می‌شود. محصولات فلر از نظر کیفیت و دقت ساخت دارای درجه بالایی هستند و به دلیل طراحی‌های چشم‌نوازی و مدرن، در منازل اعیانی به کار می‌روند.

محصولات فلر در فروشگاه‌های لوازم خانگی و فروشگاه‌های آنلاین نیز عرضه می‌شوند و برای اطمینان از اصل‌بودن و کیفیت بالا، توصیه می‌شود که محصولات فلر را از فروشگاههای معتبر خریداری کنید.

در مقاله راهنمای خرید جاروبرقی فلر، به پاسخ به سوالات متداولی مانند "چرا جاروبرقی فلر را خرید می‌کنیم؟ کجا جاروبرقی فلر ساخته شده است؟ و غیره می‌پردازیم و در جستجوی پاسخ به سوال "جاروبرقی فلر خوب است یا خیر؟ هستیم. کاربران گرامی، اگر تجربه‌ای در خرید جاروبرقی فلر دارید، می‌توانید آن را در بخش دیدگاه‌های این مقاله یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان وبسایت گروه خدماتی تعمیرات لوازم خانگی خانه امداد با کاربران به اشتراک بگذارید.

فهرست عناوین

  1. معرفی برند فلر
  2. جاروبرقی فلر خوبه؟
  3. جاروبرقی های فلر چه امکاناتی دارند؟
  4. خدمات پس از فروش جاروبرقی های فلر در ایران چطور است؟
  5. مقایسه جاروبرقی های فلر با محصولات رقیب
  6. هزینه خرید جاروبرقی فلر
  7. گران ترین جاروبرقی فلر کدام است؟
  8. ارزان ترین جاروبرقی فلر کدام است؟

راهنمای خرید جاروبرقی فلر

جاروبرقی فلر خوبه؟

برند فلر یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان است. اگر قصد خرید جاروبرقی از این برند را دارید، ما در مقاله راهنمای خرید جاروبرقی فلر می‌توانیم به شما توصیه‌هایی بدهیم.

جاروبرقی فلر با قابلیت‌های کاربردی خود و قیمت مقرون‌به‌صرفه، گزینه‌ی مناسبی برای استفاده‌ی خانگی محسوب می‌شود. این جاروبرقی دارای طراحی زیبا و شکیلی است و در رنگبندی‌های مختلف عرضه می‌شود. بدنیست در راهنمای خرید جاروبرقی فلر بدانید، به طور کلی، برند فلر به طبیعت دوست است و تلاش می‌کند تا محصولاتی با کمترین مصرف انرژی تولید کند. جاروبرقی‌های فلر کم مصرف و انتخابی مناسب برای شما هستند.

اگر تجربه‌ی مشابهی در زمینه خرید جاروبرقی از برند فلر دارید، می‌توانید آن را در قسمت دیدگاه‌های این مقاله به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید با کارشناسان وبسایت گروه خدماتی تعمیرات لوازم منزل خانه امداد تماس تلفنی داشته باشید.

      شماره تماس 09129527017 02144763586

راهنمای خرید جاروبرقی فلر

جاروبرقی های فلر چه امکاناتی دارند؟

در این قسمت از مقاله راهنمای خرید جاروبرقی فلر به سوال جاروبرقی های فلر چه امکاناتی دارند؟ پاسخ میدهیم. جاروبرقی‌های برند فلر از موتورهای قدرتمندی بهره‌مند هستند که می‌توانید تا سال‌ها از کیفیت و عملکرد آن‌ها اطمینان داشته باشید. محدوده‌ی توان مصرفی این جاروبرقی‌ها معمولاً 2000، 2500 و 2400 وات است. این جاروبرقی‌ها عمدتاً از نوع کیسه‌دار پارچه‌ای یا یک‌بار مصرف هستند. همچنین، ویژگی‌های دیگری که در جاروبرقی‌های فلر مشاهده می‌شود عبارتند از:

  1. لوله تلسکوپی: دارای لوله‌ای قابل تنظیم برای رسیدن به مکان‌های دورتر.
  2. فیلتر بهداشتی: دارای فیلتری که از ذرات ریز و آلاینده‌ها جلوگیری می‌کند.
  3. پاکت جاروبرقی: دارای پاکتی برای جمع‌آوری گرد و غبار.
  4. سیم جمع‌کن خودکار: دارای سیمی که به‌صورت خودکار جمع‌می‌شود و از پیچیدگی جلوگیری می‌کند.
  5. شکل ظاهری و رنگ بندی: جاروبرقی های فلر دارای رنگ بندی های متنوع و جذاب بسته به نیاز مصرف کنندگان هستند .
  6. توان مکش: جاروبرقی فلردارای توان مکش بسیار بالا است که این امر نشان دهنده کیفیت خوب موتور این جاروبرقی ها است .
  7. جریان هوای قابل تنظیم: در اغلب جاروبرقی های فلر میزان جریان هوا قابل نتظیم است .
  8. نشانگر مخزن: اغلب جاروبرقی های فلر دارای نشانگر پر بودن مخزن هستند .
  9. سرو صدای کم: این جاروبرقی ها نسبتا کم صدا هستند و صدای این جاروبرقی ها بین 60 تا 80 دسی بل است .

خدمات پس از فروش جاروبرقی های فلر در ایران چطور است؟

اما پاسخ به خدمات پس از فروش جاروبرقی های فلر در ایران چطور است؟، هر محصولی با گذر زمان و بکارگیری آن ممکن است دچار ایراد و خرابی شود بنابر این شما پیش از خرید محصولات لوازم خانگی ضروری است به دنبال خدمات پس از فروش آن محصول باشید، جاروبرقی فلرو هر جاروبرقی دیگری هم با گذر زمان نیاز به سرویس و تعمیرنیاز خواهد داشت، برای این که تعمیر و عیب یابی جاروبرقی خود را بتوانید به مطمئن ترین شکل ممکن انجام دهید در این بخش راهنمای خرید جاروبرقی فلر با ما همراه باشید.

بدون تردید شما بهتر از هرکسی میدانید که کشور ایران با تحریم های اقتصادی درگیر میباشد و این امر باعث شده بسیاری از نمایندگی های رسمی برند های معتبر دست از فعالیت اقتصادی خود بکشند و ورود کالاهای برند دار از مسیر اصلی خود وارد کشور نشوند.

به همین منظور ممکن است محصول خریداری شده توسط شما گارانتی و خدمات پس از فروش نداشته باشد و حتی اگر کالای شما دارای گارانتی هم باشد ممکن است شما پس از اتمام مهلت گارانتی خود دچار مشکل شوید در این صورت راه حل چیست؟ قطعات اصلی جاروبرقی های فلر را از کجا باید تهیه کرد؟ همچنین امکان دارد شما به دلایلی از خدمات پس از فروش بعضی از نمایندگی ها رضایت نداشته باشید در این صورت چه باید کرد؟ پاسخ شما در مقاله راهنمای خرید جاروبرقی فلر میباشد، تعمیرگاه مجاز خانه  امداد در غرب تهران آماده تعمیرجاروبرقی فلر شما در محل به دست متخصصین دوره دیده خود میباشد.

راهنمای خرید جاروبرقی فلر

مقایسه جاروبرقی های فلر با محصولات رقیب

مقایسه جاروبرقی های فلر با محصولات رقیب در راهنمای خرید جاروبرقی فلر ، بسیاری از مصرف‌کنندگان به دلیل شناخت رقبای یک محصول و برندها، تصمیم‌گیری می‌کنند. شناخت نسبی رقبا به ما امکان می‌دهد که علاوه بر کارکرد محصول، به حدی از کیفیت آن نیز مطلع شویم. این روش بهترین راه برای بررسی کیفیت جاروبرقی‌های فلر محسوب می‌شود. در ادامه به بررسی رقابت جاروبرقی‌های فلر با محصولات برندهای داخلی و خارجی می‌پردازیم..

فلر در سال‌های اخیر موفق شده است که در بازار جهانی روز به روز محبوب‌تر شود و در داخل ایران نیز پرطرفدار است. این برند به عنوان یک رقیب جدی برای محصولات داخلی محسوب می‌شود.

جاروبرقی‌های فلر را می‌توان در رده بهترین جاروبرقی‌های موجود در جهان قرار داد. این محصولات هم‌رده با نام‌های برنده‌ای نظیر دلونگی، پاناسونیک، ال‌جی، و فیلیپس قرار می‌گیرند.

هزینه خرید جاروبرقی فلر

همانطور که می دانید قیمت جاروبرقی فلر با توجه به مدل و کیفیت آن متفاوت است اما در این قسمت از مقاله راهنمای خرید جاروبرقی فلر می توان گفت هزینه خرید جاروبرقی فلر محدوده ای بین 8.6 تا 11.3 میلیون تومان دارد.

  • برای مثال قیمت جاروبرقی فلر مدل VC209 حدودا 9.7میلیون تومان میباشد. 
  • قیمت جاروبرقی مدل VC240 حدودا 11.3 میلیون تومان است . 
  • قیمت جاروبرقی فلر مدل VC221 حدودا 8.6 میلیون تومان میباشد.  

 چنانچه شما قصد خرید یک جاروبرقی با قدرت بالا، کیفیت و طول عمر زیاد و قیمت مناسب هستید، قطعا جاروبرقی های فلر می توانند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشند.

راهنمای خرید جاروبرقی فلر

گران ترین جاروبرقی فلر کدام است؟

در این قسمت از راهنمای خرید جاروبرقی فلر پاسخ  گران ترین جاروبرقی فلر کدام است؟ را میدهیم، یکی از جدیدترین مدل جاروبرقی های فلر vc240 است. این مدل از طراحی بسیار زیبایی بهره مند است و با موتور پر قدرت 2400 واتی هر سطحی را عاری از گرد و غبار می کند و از مدرن ترین جاروهای بازار می باشد که توان مکش و طراحی زیبا و کیفیت تولید این محصول قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد. تنظیم قدرت مکش روی دسته شما را قادر می سازد که با توجه به میزان لازم قدرت مکش را کم یا زیاد کنید.

شعاع عملیاتی این جارو ۱۰ متر و طول سیم برق ۷ متر می باشد و بخاطر چرخ های بزرگی که دارد به راحتی می توانید آن را جابجا کنید. بد نیست در راهنمای خرید جاروبرقی فلر بدانید مخزن جاروبرقی فلر مدل VC 240 دارای  ظرفیت 6 لیتر می باشد. این جاروبرقی دارای سه سری مختلف شامل برس مخصوص تمیزکردن درزها، برس کوچک گرد و سری توربو است که جاروکشی انواع سطوح را آسان کرده اند. برای نگهداری آسان‌تر از قطعات جانبی دستگاه، فضای مخصوصی در داخل بدنه‌ی جاروبرقی تعبیه شده است؛ به‌این‌ترتیب احتمال گم‌شدن قطعات جاروبرقی نیز کمتر می‌شود.

دیگر مزیت این دستگاه صدای این جاروبرقی است که در این قسمت از راهنمای خرید جاروبرقی فلر به آن میپردازیم، یکی از مشخصه های خوب جاروبرقی فلر مدل VC 240 میزان صدای پایین این دستگاه است. جاروبرقی فلر مدل VC 240 با کمتر از 62 دسی بل کار جارو کشی را انجام می دهد. ارتفاع لوله‌ی تلسکوپی جاروبرقی VC240 قابل تنظیم است و می‌تواند متناسب با قد کاربر، کوتاه و بلند شود. این جاروبرقی از فیلتر HEPA برخوردار است. وجود این فیلتر در جاروبرقی باعث می‌شود هوای خارج‌شده از دستگاه پاک باشد و در حین استفاده از جاروبرقی گردوغبار به هوا بلند نشود. جاروبرقی فلر مدل VC 240 با ضمانت معتبر پنج ساله ارائه می شود.

راهنمای خرید جاروبرقی فلر

ارزان ترین جاروبرقی فلر کدام است؟

ممکن است این سوال برای شما بعد از متن بالا پیش آید که ارزان ترین جارو برقی فلر کدام است؟ ما در این قسمت از راهنمای خرید جاروبرقی فلر نیر پایخ شما را داده ایم، گاهی اوقات مصرف کنندگان به علت شرایط اقتصادی نامساعد و یا صرفه جویی در هزینه یا هر موضوع دیگر به دنبال ارزان ترین های یک برند میروند و به همین خاطر تعدادی از شما این سوال را داشتید که ارزان ترین جاروبرقی فلر کدام است؟ ما این بخش را به بررسی پاسخ این سوال اختصاص داده ایم و سعی کردیم میان ارزان ترین ها کاربردی ترین مدل را به شما معرفی کنیم.

بررسی جاروبرقی فلر مدل وی سی 208

اما بررسی جاروبرقی فلر مدل وی سی 208 در این مرحله از راهنمای خرید جاروبرقی فلر ، جاروبرقی فلر مدل VC 208 با توان 2400 وات می باشد. بدنه ی این دستگاه از جنس پلاستیک می باشد. این دستگاه جاروبرقی فلر دارای کنترل پنل مکانیکی می باشد. این جاروبرقی فلر دارای یک عدد کیسه ی پارچه ای ثابت و قابل شستشو می باشد. به اضافه ی این یک عدد کیسه ی ثابت، این دستگاه دارای 10 عدد کیسه ی یکبار مصرف می باشد. در خروجی دستگاه یک عدد فیلتر هپا گذاشته شده است که از خروج گرد و غبار به فضای اتاق جلوگیری می کند.

در میان مدل های ارزان این برند این مدل کاربردی ترین جاروبرقی است که شما میتوانید آن را از فروشگاه های معتبر لوازم خانگی خریدای نمایید  ما در این قسمت به معرفی این مدل پرداخته ایم.

  1. 2400 وات قدرت موتور
  2. قابلیت تنظیم جریان هوا
  3. دارای سیم جمع کن خودکار
  4. دارای فیلتر بهداشتی
  5. دارای 8 متر شعاع کارکرد
  6. طول سیم 7 متراست
  7. میزان صدا 74 دسی بل
  8. نشانگر پر شدن مخزن
  9. دارای سیستم حفاظت از موتور در برابرگرما
  10. گنجایش مخزن 6