تعمیر اجاق گاز

اجاق گاز یکی از وسایل پرکاربرد و ضروری در هر خانه است که نیاز به مراقبت و تعمیر منظم دارد. اگر اجاق گاز شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد، می‌توانید با ما در شرکت تعمیراتی خانه امداد تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ای و با کیفیت ما بهره‌مند شوید.

021-44763586
خدمات تعمیرات لوازم منزل
تماس با خانه امداد
با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیر در محل
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
24 / 7
پشتیبانی و راهنمایی
تعمیر اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز

17:40 1402/07/20 تعمیرات لوازم خانگی

خانه امداد تیمی از تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب و متعهد است که با دانش و تجربه فنی بالا، قادر به رفع انواع خرابی‌های اجاق گاز هستند. ما با استفاده از ابزارهای مناسب و قطعات اصلی، تعمیرات را با سرعت و دقت انجام می‌دهیم و از رضایت شما اطمینان حاصل می‌کنیم. برای درخواست خدمات تعمیر اجاق گاز، کافیست با شماره تلفن زیر تماس بگیرید و نوع خرابی و آدرس خود را به ما بگویید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل شما خواهیم رسید و خدمات تعمیر را انجام خواهیم داد.

برای سفارش خدمات تعمیر اجاق گاز در غرب تهران می‌توانید از دو روش اقدام کنید. در روش اول کافیست درخواست آنلاین تعمیر اجاق گاز ثبت کنید. با پر کردن فرم و وارد کردن شماره تماس و نوع دستگاه خود کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت تا اطلاعات اولیه را از شما دریافت کنند و نهایت زمانی را برای بازدید با شما فیکس خواهند کرد. در روش دوم می‌توانید با شماره 09129527017تماس بگیرید تا  مانند روش اول کارشناسان ما با تماس بگیرند.

تعمیر اجاق گاز در غرب تهران

اگر اجاق گاز شما دچار مشکل شده و به تعمیر نیاز دارد، می‌توانید از خدمات تعمیر اجاق گاز در غرب تهران خانه امداد استفاده کنید. تکنسیت ها و تعمیرکاران خانه امداد با تکیه بر آموزش ها و تجربه خود می توانند اجاق شما در کمترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر کنند. تعمیرکارا خانه امداد با انواع برندهای مختلف اجاق گاز آشنا هستند و می‌توانند با کیفیت بالا و قیمت مناسب خدمات تعمیر را ارائه دهند. کافیست با ما در تماس باشید تا کارشناسان با گرفتن اطلاعات شما و اجاق گاز شما نزدیک ترین تکنسین را به محل شما اعزام کنند.خانه امداد برای بالا بردن کیفیت خدمات و کاهش زمان پاسخگویی به شما عززان تمرکز خود را بر روی مناطق غرب تهران گذاشته است. لیست این مناطق در ادامه آورده شده است.

شهران، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، باغ فیض، پونک، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، آپادانا، جنت آباد، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پیامبر، ستاری، سردار جنگل، شهرک دریا، تهرانسر، شهرک پاسداران، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک استقلال، شهرک دانشگاه، چیتگر، ویلا شهر، وردآورد، شهرک غزالی، شهرک شهرداری، دهکده المپیک، زیبا دشت، گلستان ، شریف، امید – دژبان، شهید باقری، آزادشهر، پیکان شهر، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، شهرک گلستان دهکده المپیک و...

تعمیر اجاق گاز در محل

اگر اجاق گاز شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارد، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. امروزه با توجه به ترافیک و کمبود جای پارک انتقال لوازم منزل به یک دغدغه برای همگی تبدیل شده است. اما خانه امداد برای راحتی شما خدمات تعمیر اجاق گاز در محل را تدارک دیده تا بتواند این دغدغه را از ذهن شما پاک کند. با تماس با کارشناسان ما در خانه امداد، همکاران ما اطلاعات تکمیل از جمله نوع خرابی دستگاه، مدل و آدرس شما را خواهند گرفتن و به نزدیک ترین تعمیرکار اطلاع خوهند داد. تعمیر کار اجاق گاز با شما تماس گرفته و زمانی برای حضور در محل شما هماهنگ خواهند. با مراجعه تعمیرکار خانه امداد به منزل شما او ابتدا به عیب یابی گاز شما پرداخته و مشکل گاز را به شما خواهند گفت و در صورتی که برای تعمیر به تعویض قطعات نیاز داشته باشد به شما اطلاع خواند داد. و در صورت تایید شما ادامه فرایند تعمیر را از سر خواهند گرفت.

چرا خدمات تعمیر لوازم خانگی خانه امداد

مزایای انتخاب ما برای تعمیر اجاق گاز شما عبارتند از:

  • سرعت و دقت در انجام کار
  • رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی
  • استفاده از قطعات اصلی و با ضمانت
  • پشتیبانی و مشاوره رایگان پس از تعمیر
  • رضایت‌مندی کامل مشتری

برای درخواست خدمات تعمیر اجاق گاز، کافیست با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا فرم سفارش را در وب‌سایت ما پر کنید. ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت و نیروی متخصص را به آدرس شما اعزام خواهیم کرد. با ما به آسودگی خود برسید.

کدام برندهای اجاق گاز در خانه امداد تعمیر می‌شوند؟

خانه امداد برای هر برند، تعمیرکار متخصص به محل شما اعزام می‌کند. لذا فرقی نمی‌کند که برند اجاق گاز شما چیست، ما در خانه امداد تمامی خدمات تعمیر تمامی اجاق گاز‌ها را ارائه می‌دهیم. برخی از برندهای اجاق گاز که در خانه امداد تعمیر می‌شود را در ادامه برای شما آورده‌ایم:

  • اسنوا
  • سینجر
  • آلتون
  • رزگاز
  • هاردستون
  • دوو
  • امرسان
  • پادیسان
  • بوش
  • الجی
  • میلتون
  • آریستون
  • سامسونگ
  • کنوود
  • اخوان
  • آاگ
  • استیل البرز
  • و…

تعمیرات گاز رومیزی در غرب تهران

امروزه با توجه به کمبود جا در آشپزخانه ها استفاده از گاز رومیزی بسیار رایج شده است. از طرفی گاز رومیزی به دلیل زیبایی که دارد، در طراحی آشپزخانه استفاده می شود. اگر شما هم از گاز رومیزی استفاده می کنید و اچاق گاز شما به تعمیر نیاز دارد می توانید از خدمات تعمیر گاز صفحه ای خانه مادا بهرمند شوید. در نظر داشته باشید که خانه امداد گاز رومیزی شما را با استفاده از قطعات فابریک و تعمیرکار مجرب عیب یابی و تعمیر می کند و می توانید مانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید.

تعمیر فرگاز در غرب تهران

فرگاز امروزه بسیار محبوب است. امروزه با رواج غذاهایی مانند مرغ سوخاری، پیتزا، ماهی و … این دستگاه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. باید توجه داشته باشید که تعمیر فرگاز نیاز به تخصص دارد و هرگونه خطا در هنگام عیب یابی می تواند به دستگاه شما آسیب برساند و آن وقت است که نمی توانید از غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

تعمیر اجاق گاز مبله در غرب تهران

اجاق گاز مبله  نسل جدیدی از گاز‌های گازسوز می‌باشند. تعمیر اجاق گاز مبله در غرب تهران توسط تعمیرکاران مجرب خانه امداد در منزل شما بدون خروج از دستگاه انجام می‌شود. تعمیرکار ما پس از درخواست سرویس اجاق گاز مبله در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر می شود و با رعایت نکات بهداشتی و اصول سرویس در اروپا به عیب یابی و رفع ایراد دستگاه شما می پردازد.

هزینه تعمیر اجاق گاز

هزینه های تعمیر بستگی نوع خرابی و نیاز به تعویض قطعات دارد. برای همین نمی‌توان مبلغ مشخصی را برای آن در نظر گرفت. برای همین ابتدا باید تکنسین خانه امدا در محل حضور یافته وتا بتواند پس از تعمیر هزینه تعمیر را مشخص کند. در ادامه در صورت تمایل شما ادامه فرایند تعمیر از سر گرفته می شود. در نظر داشته باشید که در صورت نیاز به تعمیر شرکت خانه امدا از قطعات اکبند و اورجینال استفاده خواهد کرد. اما در صورت تمایل خود مشتری نیز می تواند قطعه مد نظر را خریداری کند. اما در نظر داشته باشید که اگر بدلیل کاهش هزینه های تمایل به خرید قطعات نا مرغوب دارید بدانید که خانه امداد برای عملکرد صحیص این قطعه هیچ تضمینی نخواهد داد.

خرابی های رایج در اجاق گاز

اجاق گاز یکی از لوازم ضروری آشپزخانه است که در صورت بروز مشکل در کارکرد آن دردسرهای زیادی را برای افراد به همراه خواهد داشت. در ادامه با برخی از مشکلات رایج در اجاق گاز ها می پردازیم تا بتوانید در هنگام تماس کارشناسان ما را در عیب یابی راهنمایی کنید.

  1. شعله اجاق گاز روشن نمی شود یا دیر روشن میشود.
  2. جرقه زن کار نمیکند.
  3. فندک اجاق گاز کار نمیکند.
  4. شعله اجاق گاز زرد میسوزد یا دود میکند.
  5. ولوم اجاق گاز داغ شده است.
  6. صدای اجاق گاز زیاد است.
  7. گاز به شعله های اجاق گاز نمیرسد.
  8. حرارت برای پخت و پز کم است یا اصلاً حرارت نمی دهد.
  9. المنت گرم نمی شود.
  10. تایمر جلو نمی رود.
  11. فندک جرقه می زند اما روشن نمی شود.
  12. حرارت برای کباب کردن کم است یا اصلا گرما وجود ندارد.
  13. فر خیلی داغ است.

در صورتی که با هر یک از یان مشکلات مواجه هستید و تمایل دارید خود آن را تعمیر کنید، می توانید موضوع مربوطه را بخش مطالب آموزشی جستجو کرده تا مقال مربوط به آن را پیدا کنید. اما توجه داشته باشید اجاق گاز ها وسایل پیچیده ای هستند و تعمیر آن‌ها به مهارت نیاز دارد و در صورت انجام عملی اشتباه ممکن است هزینه‌های گزافی بر گردن شما بیافتد. لذا بهتر است آن را به یک تعمیر کار متخصص بسپارید.

تعمیر اجاق گاز

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط با تعمیر اجاق گاز