تعمیر چرخ گوشت

تعمیرات چرخ گوشت یکی از خدماتی است که ما در شرکت تعمیراتی ما ارائه می‌دهیم. ما با دارا بودن تجربه و دانش فنی لازم، می‌توانیم هر نوع چرخ گوشت را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تعمیر کنیم.

021-44763586
خدمات تعمیرات لوازم منزل
تماس با خانه امداد
با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیر در محل
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
24 / 7
پشتیبانی و راهنمایی
تعمیر چرخ گوشت

تعمیر چرخ گوشت

14:31 1402/05/07 تعمیر وسایل برقی آشپزخانه

اگر چرخ گوشت شما خراب شده است و به دنبال یک تعمیرکار ماهر و با تجربه در غرب تهران هستید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. خانه امداد تیمی از تعمیرکاران حرفه‌ای می‌باشد که با انواع چرخ گوشت‌های برقی و دستی آشنایی دارند و آن‌ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تعمیر خواهند کرد. ما در تعمیرات از قطعات اصلی و معتبر استفاده می‌کنیم. شما می‌توانید با تماس با شماره زیر، نوع و مدل چرخ گوشت خود را به ما بگویید و یک وقت قرار بگیرید. ما در اسرع وقت به محل شما خواهیم آمد و چرخ گوشت شما را تعمیر خواهیم کرد. ما در تمام مناطق غرب تهران فعالیت داریم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تعمیر چرخ گوشت در غرب تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند یخچال شما، گارانتی معتبر و تعمیرکار متخصص در منزل شما انجام می شود. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر یچرخ گوشت در سایت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی خانه امداد با شماره تلفن 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید.

نحوه ثبت سفارش تعمیر چرخ گوشت

در صورت مواجهه با هرگونه خرابی در دستگاه چرخ گوشت کافیست فرم درخواست تعمیر بالای صفحه را پر کنید. همکاران ما در خانه امداد با شما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی در مورد دستگاه شما از جمله برند ، خراب و شرایط آن را از شما خواهند گرفت. سپس با شما یک بازه زمانی هماهنگ کرده تا تکنسین مربوط به برند دستگاه شما در محل خاضر شود. برای این تسریع روند می‌توانید با شماره تلفن 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید.

تعمیر چرخ گوشت در غرب تهران

اگر در غرب تهران ساکن هستید و چرخ گوشت شما نیاز به تعمیر دارد، پیشنهاد ما استفاده از خدمات تعمیر چرخ گوشت در غرب تهران خانه امداد است. کافیست با در تماس باشید تا تکنسی های ما در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شوند. با توجه به گسترده بودن مناطق شهر تهران، خانه امداد جهت افزایش کیفیت خدمات تعمیرات و کاهش زمان پاسخ گویی به شما عزیزان خدمات خود را فقط به مناطق غرب تهران از جمله شهران، شهران، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، باغ فیض، پونک، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، آپادانا، جنت آباد، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پیامبر، ستاری، سردار جنگل، شهرک دریا، تهرانسر، شهرک پاسداران، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک استقلال، شهرک دانشگاه، چیتگر، ویلا شهر، وردآورد، شهرک غزالی، شهرک شهرداری، دهکده المپیک، زیبا دشت، گلستان ، شریف، امید – دژبان، شهید باقری، آزادشهر، پیکان شهر، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، شهرک گلستان دهکده المپیک محدود کرده است.

تعمیر چرخ گوشت در محل

از خدمات مهم خانه امداد ، تعمیر چرخ گوشت در منزل می‌باشد. اگر دستگاه شما دچار خرابی شده است، به جای بردن دستگاه به نمایندگی، می‌توانید تعمیرکار را به منزل خود بیاورید. با این خدمات دیگر نیازی انتقال دستگاه ندارید و هزینه حمل و نقل آن هزینه های تعمیرات شما کم می شود. تکنسین‌های خانه امداد از دانش و تجهیزات روز دنیا استفاده می‌کنند و پس از حضور در محل شما سریعاً اقدام به عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت شما خواهند کرد.  با استفاده از این خدمات علاوه بر کاهش هزینه‌ها، از آسیب دیدن دستگاه خود در اثر جابجایی نیز جلوگیری خواهید کرد.

انواع خدمات تعمیر چرخ گوشت خانه امداد

خانه امداد با جمعی از تعمیرکاران چرخ گوشت و با استفاده از تجربه و دانش و تخصص تمرکز خود را بر روی کلیه ایرادات جزئی و کلی دستگاه خود خواهند گذاشت. از جمله خدمات این دستگاه شامل موارد زیر است:

تعمیر و تعویض موتور چرخ گوشت

تعمیر و تعویض پنجره یا شبکه چرخ گوشت

تعویض تیغه دستگاه چرخ گوشت

تعمیر و تعویض حلزونی یا مارپیچ چرخ گوشت

تعمیر و تعویض اورلورد چرخ گوشت

تعمیر و تعویض یاتاقان های چرخ گوشت

تعمیر و تعویض کابل و دوشاخه چرخ گوشت

سرویس و عیب یابی چرخ گوشت

کدام برندهای چرخ گوشت در خانه امداد تعمیر می‌شوند؟

خرابی‌های چرخ گوشت مربوط به یک برند خاصی نیست و تمام برندهای خارجی و ایرانی ممکن است با ایراداتی در عملکرد خود مواجه شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. تکنسین های متخصص و مجرب خانه امداد می توانند هریک از مدل های چرخ گوشت های دستی، برقی از برندهایی مانند پارس خزر، مولینکس، تفال، نانیوا، بوش، پاناسونیک، کنوود، فیلیپس، فلر، ویداس و… آماده خدمت رسانی هستند.

هزینه تعمیرات چرخ گوشت

 هزینه‌های دریافتی در زمینه تعمیر چرخ گوشت براساس نوع خرابی، قطعات معیوب، مدت زمان گارانتی دستگاه و سایر موارد متفاوت می‌باشد. تعمیرکاران خانه امداد سعی می‌کنند بجای تعویض قطعات، آن‌ها را تعمیر کنند تا هزینه تمام شده برای شما کمتر شود و تنها در صورتی قطعه را تعویض می‌کنند که امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد. 

تعمیر چرخ گوشت در غرب تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند یخچال شما، گارانتی معتبر و تعمیرکار متخصص در منزل شما انجام می شود. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر یچرخ گوشت در سایت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی خانه امداد با شماره تلفن 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید.

توصیه های تعمیرکاران خانه امداد در استفاده از چرخ گوشت

اگر می خواهید طول عمر چرخ گوشت خود را افزایش دهید و از بروز خرابی در آن پیشگیری نماید. باید در نحوه استفاده از آن نکاتی را رعایت کنید. در ادامه با نکاتی آشنا می‌شویم که با رعایت آن‌ها کمتر نیاز به تعمیرات چرخ گوشت خود داشته باشید:

هنگام استفاده از چرخ گوشت، دستگاه را روی سطح صافی قرار دهید تا هوا از صفحه توری پایین چرخ گوشت عبور کند.

قبل از روشن کردن چرخ گوشت، باید داخل دستگاه را بررسی کنید تا از وجود جسم خارجی در آن مطمئن شوید.

همچنین باید گوشت آماده چرخ کردن را چک کنید تا استخوان نداشته باشد.

همیشه از یک سیلندر پلاستیکی برای چرخ گوشت استفاده کنید.

اگر دستگاه صدا می دهد یا به آرامی می چرخد، باید دستگاه را به سرعت خاموش کنید.

هرگز چرخ گوشت را بیکار نگذارید. روشن بودن بدون بار به تیغه و شبکه آسیب می رساند.

هر 15 دقیقه یکبار باید چرخ گوشت را خاموش کنید و بگذارید خنک شود.

تکه های گوشت را تا حد امکان برش دهید و به طور یکنواخت داخل چرخ گوشت بریزید.

پیاز و سبزیجات را با چرخ گوشت چرخ نکنید.

پس از هر بار استفاده باید قیف، مارپیچ، تیغه، پنجره و همزن را به درستی بشویید و خشک کنید.

در پایان از مقداری آرد سوخاری خشک استفاده کنید تا مطمئن شوید که تمام گوشت از چرخ خارج شده است.

حداقل هر سه ماه یکبار باید تیغه های چرخ گوشت را تیز کنید.

 

تعمیر چرخ گوشت

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط با تعمیر چرخ گوشت