تعمیر اسپیکر

آیا اسپیکر شما دچار مشکل شده است؟ آیا صدای آن کاهش یافته یا به طور کلی کار نمی‌کند؟ اگر اینطور است، ما در خدمت شما هستیم. خدمات تعمیر اسپیکر خانه امداد با هدف بازیابی کیفیت صدا و عملکرد بهینه اسپیکرهای شما ارائه می‌شود. تیم ما از تکنسین‌های ماهر و مجرب تشکیل شده است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی روز، مشکلات اسپیکرهای شما را تشخیص و تعمیر می‌کنند.

021-44763586
خدمات تعمیرات لوازم منزل
تماس با خانه امداد
با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیر در محل
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
24 / 7
پشتیبانی و راهنمایی
تعمیر اسپیکر

تعمیر اسپیکر

14:39 1402/05/07 تعمیرات لوازم صوتی و تصویری

آیا اسپیکر شما دچار مشکل شده است؟ آیا صدای آن کاهش یافته یا به طور کلی کار نمی‌کند؟ اگر اینطور است، ما در خدمت شما هستیم. خدمات تعمیر اسپیکر خانه امداد با هدف بازیابی کیفیت صدا و عملکرد بهینه اسپیکرهای شما ارائه می‌شود. تیم ما از تکنسین‌های ماهر و مجرب تشکیل شده است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی روز، مشکلات اسپیکرهای شما را تشخیص و تعمیر می‌کنند.

تعمیرکاران ما از قطعات اصلی و با کیفیت برای تعمیر اسپیکرها استفاده می‌کنند تا از کیفیت و عمر مفید طولانی‌تری برخوردار شوند. هدف ما این است که اسپیکر شما به حالت اولیه خود بازگردد و شما بتوانید از صدای با کیفیت و قدرتمند آن لذت ببرید. با اعتماد به خدمات تعمیر اسپیکر در غرب تهران ما، می‌توانید به آرامش خاطر از اسپیکرهای خود استفاده کنید و از تجربه صدای بی‌نظیر آنها لذت ببرید. برای دریافت خدمات تعمیر اسپیکر، با ما تماس بگیرید و تیم ما آماده پاسخگویی به شما خواهد بود.

تعمیر اسپیکر در غرب تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند دستگاه شما، همراه با ارائه گارانتی معتبر توسط تعمیرکاران متخصص در منزل شما انجام می شود. برای ثبت درخواست خدمات تعمیر اسپیکر در سایت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی خانه امداد با شماره تلفن 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید.

تعمیر اسپیکر در غرب تهران

اگر اسپیکر های بلوتوثی، فلش خور،  رومیزی، خانگی، شارژی، ایستاده، بزرگ، کوچک، قدیمی شما خراب شده، دچار پارگی شده، سوخته، صدای آن ضعیف است یا هر مشکل دیگری که دارد، کافیست با ما در تماس باشید تا از خدمات خانه امداد برای تعمیر اسپیکر استفاده کنید. تعمیرکاران متخصص و مجرب ما، تعمیر انواع اسپیکر و بلندگو را در  غرب تهران به صورت تخصصی انجام می‌دهد. از آنجایی که مناطق شهر تهران وسیع است. شرکت خدمات تعمیرات لوازن خانگی خانه امداد برای کاهش زمان پاسخ گویی و بهبود کیفیت خدمات تعمیر اسپیکر و بلندگو خود را به مناطق غرب تهران از جمله مناطق زیر محدود کرده است.

مناطق شهران، شهران، شهرزیبا، اندیشه، بهاران، کن، باغ فیض، پونک، حصارک، شهرک نفت، کوهسار، مرادآباد، پرواز، سازمان برنامه، ارم، سازمان آب، اباذر، فردوس، مهران، اکباتان، آپادانا، جنت آباد، شاهین، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، پیامبر، ستاری، سردار جنگل، شهرک دریا، تهرانسر، شهرک پاسداران، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک استقلال، شهرک دانشگاه، چیتگر، ویلا شهر، وردآورد، شهرک غزالی، شهرک شهرداری، دهکده المپیک، زیبا دشت، گلستان ، شریف، امید – دژبان، شهید باقری، آزادشهر، پیکان شهر، دریاچه چیتگر، شهرک راه آهن، شهرک گلستان دهکده المپیک و...

برای بهره مندی از خدمات تعمیر اسپیکر در غرب خانه امدا کافیست  با ما در تماس باشید.

تعمیر اسپیکر در محل

خانه امداد برای راحتی و جلب رضایت مشتریان خود، خدمات تعمیرات اسپیکر را در محل و منزل ارائه می‌دهد. با این خدمات لازم نیست اسپیکر را به تعمیرگاه منتقل کنید. برای بهره مندی از این خدمات کافیست با ما در تماس باشید و درخواست تعمیر اسپیکر در محل خود را ثبت کنید تا تکنسین‌های ما در سریع ترین زمان در منزل شما حاضر شوند.

با استفاده از خدمات تعمیر بلندگو در محل دیگر نیازی به جابجایی اسپیکر خود جهت انتقال به تعمیرگاه ندارید. لذا می‌‌توانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنی و از آسیب دیدن اسپیکر جلوگیری کنید.

انواع خدمات اسپیکر

خدمات تعمیر اسپیکر در غرب تهران خانه امداد شامل تعمیر اسپیکرهای مختلف از جمله اسپیکرهای خانگی، اسپیکرهای خودرو، اسپیکرهای کامپیوتری و اسپیکرهای پرتابل، ایستاده، بزرگ یا کوچک، بی سیم، شارژی، بلوتوثی، هوشمند، فلش خور می‌شود. ما با توجه به نوع و مدل اسپیکر شما، مشکلات رایج مانند صدای خراب، صدای تکراری، عدم صدای یکی از بلندگوها و سایر مشکلات را تشخیص می‌دهیم و آنها را برطرف می‌کنیم. بطور جزئی از جمله خدمات تعمیر بلندگو خانه امداد به می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تعمیر و تعویض انواع قطعات اسپیکرها مانند: برد الکترونیکی، پورت های ورودی و خروجی، ترانس تغذیه، انواع آی سی ها، باتری، پورت AUX و ….

تعمیر جک اسپیکر

تعمیرات کلید پاور

عیب یابی و رفع مشکلات مربوط به قطع و وصل شدن صدا، خش خش کردن صدا، صدای سوت، نویز صدای اسپیکر و …

تعمیر اسپیکر سوخته

تعمیرات پارگی اسپیکر

تعمیر اسپیکر در سراسر استان تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند دستگاه شما با شماره تلفن 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید.

تعمیرکار اسپیکر در غرب تهران

تعمیرکاران اسپیکر خانه امداد با سال‌ها تجربه در این حوزه، توانسته‌ اند به مشتریان خدماتی با کیفیت و قابل اعتماد ارائه دهند. در تعمیر اسپیکرها، تمرکز تعمیرکار اسپیکر خانه امداد بر بازیابی کیفیت صدا و عملکرد بهینه آن‌ها است. با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی روز، مشکلات اسپیکرهای شما را تشخیص می‌دهند و با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت، آنها را تعمیر می‌کنند. تعمیرکار اسپیکر خانه امداد آماده ارائه خدمات تعمیر اسپیکر و بلندگوی در غرب تهران هستند و با توجه به نوع و مدل اسپیکر شما، مشکلات رایج مانند صدای خراب، صدای تکراری و سایر مشکلات را عیب یابی و برطرف می‌کنند.

اگر ساکن غرب تهران هستید و اسپیکر شما دچار مشکل شده است، با ما تماس بگیرید و تا تعمیرکار اسپیکر در غرب تهران ما سر بازه زمانی هماهنگ شده در محل حاضر می‌شوند. همکاران ما با رعایت تمام نکات بهداشتی ابتدا دستگاه شما را عیب یابی کرده و سپس به تعمیر آن اقدام خواهند کرد. در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد، تعمیر کار اسپیکر ابتدا هزینه خرید قطعه را با شما هماهنگ کرده و سپس آن را با قطعات اورجینال تعویض خواهند کرد.

کدام برندهای اسپیکر و بلندگو در خانه امداد تعمیر می‌شوند؟

فرقی ندارد که اسپیر شما چه برندی باشد. خانه امداد تعمیر کار اسپیکر مربوط به برند آن را به شما معرفی خواهد کرد. از جمله برندهای رایج اسپیکرهای خانگی که توسط تعمیرکاران خانه امداد عیب یابی و تعمیر می شوند، شامل موارد زیر می باشند:

جی بی ال JBL

هارمن کاردن Harman kardon

شیائومی Xiaomi

سونی Sony

انکر Anker

تسکو TSCO

یاماها Yamaha

جنیوس Genius

جی پلاس Gplus

و …

هزینه تعمیرات اسپیکر و بلندگو

هزینه‌های تعمیرات اسپیکر در خانه امداد بصورت اقصادی مشخص شده است. اما هزینه تعمیر اسپیکر وابسته به اینکه چه نوع تعمیرات اسپیکر انجام شود، متغییر خواهد بود. لذا نمی‌توان برای آن عدد مشخصی تعیین کرد. برای مشخص شدن هزینه تعمیر قبل از اقدام به تعمیر اسپیکر، تکنسین خانه امداد با توجه به نوع خرابی، قطعات معیوب، مدل دستگاه و سایر موارد ابتدا هزینه را برآورد کرده و آن را به شما ارائه می‌دهد. تعمیر کاران ما تمام سعی خود را می‌کنند تا تعمیر قطعات را بجای تعویض آن‌ها انجام دهند. زیرا تعمیر کردن آن‌ها روشی به صرفه تر از تعویض آن‌ها می‌باشد. در پایان تعمیرات اسپیکر نیز فاکتور هزینه‌ها به شما تقدیم خواهد شد.

خرابی‌های رایج اسپیکر و بلند گو و دلایل آن ها

 از جمله رایج ترین خرابی های اسپیکر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اسپیکر روشن نمی شود: خرابی کابل برق، فیوز، برد پاور و یا برد میکرو می‌باشد.

اسپیکر صدا ندارد: خرابی برد پری آمپ، برد آمپلی فایر و یا کابل ورودی صدا از علل بروز این مشکل است.

نویز دارد یا بعد از مدتی نویز میگیرد : در این مواقع یکی از کابل ورودی ، برد پاور ، برد پری آمپ ، برد آمپلی فایر و یا بلندگوها ایراد دارند.

پورت AUX یا USB کار نمی کند: با چک کردن اتصال USB، قسمت تامین ولتاژ USB و برد میکرو علت خرابی مشخص خواهد شد.

ساب ووفر کار نمی‌کند: سوختگی بلندگوی ساب ووفر و یا سوختگی تقویت کننده بخش سابووفر علت خرابی است.

تیوتر کار نمی‌کند: سوختگی بلندگوی تیوتر و یا سوختگی تقویت کننده بخش تیوتر علت خرابی است.

صفحه نمایش روشن نمی‌شود: علت روشن نشدن کل دستگاه و یا خرابی  بخش کنترلر اسپیکر است.

پارگی و پوسیدگی فوم بلندگو ها: به دلیل صدای بلند ،ضربه و یا استهلاک فومها دچار خرابی و پارگی شده اند.

و...

اگر با هر یک از مشکلات بالا مواجه هستید کافیست با تماس بگیرید تا تعمیرکاران خانه امداد برای ارائه خدمات در منزل شما حاضر شوند. در صورتی که تمایل دارید اسپیکر را خود در منزل تعمیر کنید کافیست عنوان این مشکلات را قسمت مطالب آموزشی جستجو کنید.

تعمیر اسپیکر در سراسر استان تهران با استفاده از قطعات اورجینال مناسب با برند دستگاه شما با شماره تلفن 44763586-021 یا  9527017-0912 تماس بگیرید.

تعمیر اسپیکر سوخته

ممکن است برای شما نیز این مشکل رخ داده باشد که پس از فشار دادن دکمه پاور متوجه عدم روشن شدن اسپیکر خود شده باشید و پس از بررسی متوجه شوید که اسپیکر شما سوخته است. به طور کلی برد اسپیکر از قطعات مختلفی تشکیل شده و خرابی یا سوختگی هر یک از این قطعات می‌تواند موجب از سوختن اسپیکر شود. در این شرایط تعمیرکار خانه امداد هریک از بخش های داخلی اسپیکر را عیب یابی کرده و در صورتی که امکان تعمیر یا تعویض قطعات وجود داشته باشد، اقدام به تعمیر اسپیکر سوخته می‌کند.

تعمیر اسپیکر

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط با تعمیر اسپیکر