علت گرم نکردن سشوار

علت گرم نکردن سشوار

17:24 1403/04/11 آموزش تعمیرات سشوار
سشوارها از جمله  وسایل الکترونیکی هستند اکثر قشر مردم  از آن استفاده می‌کنند. البته سشوار هم مانند تمام وسایل برقی دیگر دچار اختلال و عیب و ایراد در عملکرد می‌شود. از طرفی اگر ندانیم که چگونه آن مشکل را عیب‌یابی کنیم، نمی‌توانیم آن را درست کنیم. یکی از مشکلات رایجی که اغلب کاربران آن را تجربه می‌کنند، مشکل گرم نکردن سشوار است. کسانی که از سشوار استفاده می‌کنند می‌دانند که گرما و سرما سشوار قابل تنظیم است و شما می توانید با توجه به نیاز موی خود درجه حرارت لازم را تنظیم کنید. به این ترتیب، ممکن است گاهی  مواقع سشوار گرما و سرمای بیش از حدی را ایجاد کند، که می ‌تواند برای موها و پوست سر آسیب‌ های جدی وارد کند. در این مقاله، به بیان و بررسی علت گرم نکردن سشوار و سرمای بیش از حد آن پرداخته می‌ شود. با مطالعه این مقاله، می‌ توانید با دانستن علت و راهکارهای جلوگیری از آن، از سشوار به بهترین نحو استفاده کرده و مانع از آسیب دیدن موهای خود شوید.

 

فهرست عناوین:

1- شش علت گرم نکردن سشوار و نحوه رفع آن ها

2- روش های جلوگیری از بروز مشکل گرم نکردن سشوار

3- برای تعمیر مشکل باد گرم نزدن سشوار با کجا تماس بگیریم؟

6 علت گرم نکردن سشوار و نحوه رفع آن ها

چنانچه سشوار شما مشکل گرم نکردن داشته باشد ، باید دلایل مختلفی را بررسی کرد. 6 علت گرم نکردن سشوار عبارتند از:

  1. مشکل در پریز: اگر سشوار به پریز دیگری وصل شود و گرم شود، ممکن است مشکل از پریز اصلی باشد. بررسی این موضوع می‌تواند به شناسایی مشکل کمک کند.
  2. مشکل دکمه روشن/خاموش: اگر دکمه روشن/خاموش به درستی کار نکند، سشوار ممکن است روشن نشود. بررسی و تعویض این دکمه می‌تواند مشکل را حل کند.
  3. خراب بودن المنت: اگر مشکل گرم نکردن سشوار دارید، احتمالا المنت سشوار خراب است. المنت یک رشته سیم داخل سشوار است که تحمل جریان الکتریکی خیلی بالایی دارد و گرمای باد سشوار را ایجاد می‌کند، بنابراین اگر اختلالی در باد گرم سشوار پیش آمد باید بررسی کنید که آیا به المنت موازی جریان برق می‌رسد یا نه پس چنانچه این قطعه نتواند گرمای لازم را تولید کند. بررسی و تعویض المنت می‌تواند به رفع مشکل کمک کند.
  4. مشکل در مدارات داخلی: مشکلات در مدارات داخلی سشوار نیز می‌تواند باعث گرم نشدن آن شود. در این صورت، مراجعه به یک تعمیرکار مجرب پیشنهاد می‌شود.
  5. خراب شدن فن: اگر فن سشوار خراب شده باشد، امکان تبادل هوا در سشوار وجود ندارد که می‌تواند باعث گرم نشدن سشوار شود.
  6. مشکل در سیم برق: اگر سیم برق سشوار خراب شده باشد، می‌تواند باعث گرم نشدن سشوار شود. بررسی و تعویض سیم برق می‌تواند به رفع مشکل کمک کند.

علت کم شدن باد سشوار چیست؟

برای رفع این مشکلات، ابتدا باید سشوار را بررسی کنید و سپس در صورت نیاز به یک تکنسین متخصص مراجعه کنید. اگر سشوار شما هنوز گرم نمی‌شود، ممکن است نیاز به تعویض قطعات خراب یا تعمیرات پیچیده‌تر باشد.

روش های جلوگیری از بروز مشکل گرم نکردن سشوار

روش های جلوگیری از بروز مشکل گرم نکردن سشوار

برای جلوگیری از بروز مشکل گرم نکردن سشوار، می‌توانید به چندین روش توجه کنید:

  • از سشوار بیش از حد استفاده نکنید.
  • ضربه به دستگاه وارد نکنید.
  • از سشوار در محیط های گرم و مرطوب استفاده نکنید.
  • سیم برق را از اشیاء تیز دور نگه دارید.
  • اگر سشوار بیش از حد داغ شد، آن را خاموش کنید و اجازه دهید خنک شود.
  • فیلتر هوا را به طور منظم تمیز کنید.
  • سشوار را در یک مکان خنک و خشک نگهداری کنید.

برای تعمیر مشکل باد گرم نزدن سشوار با کجا تماس بگیریم؟

چنانچه سشوار شما مشکل باد گرم نزدن دارد شما میتوانید با نمایندگی مجازو تخصصی تعمیرات سشوار در غرب تهران با نام خانه امداد تماس بگیرید.

خانه امداد با استفاده از قطعات اصلی وهزینه بهینه تعمیرات، خدمات تعمیرات سریع و به موقع را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. متخصصین این نمایندگی با مدرک فنی از سازمان فنی حرفه ای در تهران، دوره‌های تعمیرات لوازم خانگی را به صورت حرفه ای گذرانده‌اند و آماده خدمت رسانی به کاربران خود میباشند.

این مجموعه به عنوان یکی از مراکز نمایندگی معتبر تعمیر سشوار در غرب تهران ، با داشتن تعمیرکاران با سابقه و متخصص، به بهترین شکل ممکن از عهده تشخیص ایرادات دستگاه شما برمیآید و تعمیرات سشوار شما را بر عهده میگیرد.

خانه امداد با ارائه خدمات تخصصی و استفاده از قطعات اصلی، هزینه‌های معقول و پشتیبانی ،خدمات تعمیرات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. برای تماس با این نمایندگی‌ها، می‌توانید از طریق وبسایت خانه امداد ثبت سفارش خود را انجام دهید که در آن صورت خانه امداد تکنسین خود را ظرف حداکثر یک ساعت به محل شما اعزام وبه رفع ایراد اقدام خواهد نمود و یا با شماره 09129527017 یا 02144763586 تماس گرفته تا از سه روش خدمات در محل، مراجعه حضوری به کارگاه یا استفاده از خدمات پیک خانه امداد بهره مند شوید.

جهت استفاده از خدمات حضوری به آدرس : تهران ، گلستان غربی ، خیابان امیر کبیر ، خیابان گل آذین ، پلاک  12 مراجعه نمایید.